Multiplayer i Black Ops avtäckt

Medlem
Skrivet av alllle123:

gun game? lol... wanabe cs?

"cs? lol... wanabe [äldre spel]"

Jag ser fram emot Black Ops. Kanske blir ett köp. Får vänta på recensioner.
MW2 köper jag inte eftersom jag stör mig brutalt på matchmaking-skiten.

Medlem

Fantastiskt att så många kommentarer är från folk som inte har en aning om vad de pratar om.

Jag tror iallafall detta spelet kommer bli grymt.
Som även nämndes ovan är vapen ljuden en besvikelse. Hoppas de piffar upp det en aning.

Medlem
Skrivet av White Moose:

Fantastiskt att så många kommentarer är från folk som inte har en aning om vad de pratar om.

Jag tror iallafall detta spelet kommer bli grymt.
Som även nämndes ovan är vapen ljuden en besvikelse. Hoppas de piffar upp det en aning.

Haha och det vet du?
Ser precis ut som de tidigare spelen, bara att dom har lagt till några nya banor och vapen.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av White Moose:

Jag tror iallafall detta spelet kommer bli grymt.

Skrivet av Eottt:

Haha och det vet du?

Hur är det med läsförståelsen? Han skrev ju uppenbarligen "tror".

Skrivet av Eottt:

Ser precis ut som de tidigare spelen, bara att dom har lagt till några nya banor och vapen.

Du läste inte ens artikeln, alltså. Flertalet nya spellägen, introducerandet av en "valuta" som man kan gambla med, ny form av "Create a class" med avsevärt mycket mer customization (i brist på bättre svenskt ord) och lite mer.

Men visst är mycket sig likt, det är ju trots allt ett spel i Call of Duty-serien. Gillar man inte den serien så är nog Black Ops inget bra val. Och då behöver man inte gnälla utan bara ignorera och gå vidare.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Personligen gillade jag World at War väldigt mycket (samt Cod4). MW2 hoppade jag över. Detta ser jag fram emot


signatur

Welcome to the Manglerdome

123
Skriv svar