Robot
Vanquish

Skaparna av Bayonetta och Mad World gör något nytt, och satsar på fartfyllda strider i tredjeperson. Eller vänta nu, det kanske inte är så nytt när allt kommer omkring...

#vanquish, #shogo-mobile-armor-division, #lost-planet-extreme-condition, #mass-effect, #halo-combat-evolved, #gears-of-war, #bayonetta


Medlem
Vanquish

до свидания


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem

Detta spel får mig att vilja börja röka och bygga in jetpacks i mina skor så att jag kan göra powerglides hela tiden.

Det här spelet kommer vara minst lika awesome som Bayonetta, vilket inte är så konstigt då det är samma utvecklare


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Kört igenom demot på ps3an och det är riktigt bra tryck.. kommer inte köpa det på release men kommer lägga det på min att köpa lista.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Och jag som trodde att ryssfobi hörde till det förflutna? The propaganda machine never sleeps


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

"Praktiskt hål i huvudet"

Medlem

finns det ngn as grym multiplaey i detta lr äre bara ngt singleplayer?


signatur

Rwa?

Medlem

Gifs coop!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Testat demot och för min del så tror jag nog det får bli ett köp om ekonomi tillåter :).

Blanda galen action acrobatik (Bayonetta), macho TPS action (Gears of War) och mecha (Zone of Enders) så har man Vanquish.

Medlem

Riktigt grymt spel, blev frälst av demot trots att jag brukar avsky spel som involverar (robot)dräkter och jetmotorer på skorna. Snabb, hård action, varierade vapen, bra bandesign och ytterst roligt gameplay är klara vinnare. Till och med tutorial var "vettig" och logisk, samt inte dötråkig
Givet köp när det släpps och man har cash

Usch, hata Lost Planet...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Överraskad och lite pilsk på!

Medlem

Visuellt njutbart men åt helskotta för japanskt, som vanligt. Antagligen nerlusat med QTEs också men det är väl inskrivet i japanernas grundlag antar jag. Men visst, fjortisarna kommer säkert att bli våta i byxorna och förväxla det med något sexualrelaterat. Dock trevligt att ryssarna kommer till heders igen.

Medlem

ThinBoi: De gjorde visst en marknadsundersökning i USA och ingen fattade varför Kina skulle anfalla USA så därför byttes de ut om Ryssland istället.

Medlem

Garanterad köp för min del, älskade bossfighten i demot.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

snygga dräkter ju! Nästan så att man blir.... köpglad :]


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem
Skrivet av MaXMC:

ThinBoi: De gjorde visst en marknadsundersökning i USA och ingen fattade varför Kina skulle anfalla USA så därför byttes de ut om Ryssland istället.

Självklart att japanerna ville att kineserna skulle vara antagonister :P.

Hur kommer det sig att så fort ett spel satsar på en internationell marknad så utspelar det sig i USA?

Medlem

Detta är det enda spelet jag ser fram emot som släpps innan årets slut, hoppas det blir bra

1
Skriv svar