Mer Uncharted 2-DLC på väg

Robot
Medlem
Mer Uncharted 2-DLC på väg

Tyvärr lär det handla om mp.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

whoops fel spel märkte ja nu.


signatur

Rwa?

Medlem

Håller med Annanazen; Något som förlänger spelet eller co-op! Om de behöver hennes röst så verkar det som om de två alternativen är rimliga dock. Håller tummarna...

Medlem

Jag har fortfarande inte fått chansen att spela igenom det. Får ta och låna det av någon, eller köpa det för en billig peng.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag har fortfarande inte fått chansen att spela igenom det. Får ta och låna det av någon, eller köpa det för en billig peng.

Klart värt pengarna, speciellt om du kan hitta det billigt.

Edit: Det finns som en platinumutgåva, dygt 250:- på spelbutiken.se t.ex.

Medlem

låter ju bra nu när man beställt spelet , discshop säljer det billigt nu


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Hoppas de jobbar på trean ngnstans hos ND, det är nästan dags för ett announcement


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Fattar inte varför Emily Rose gör spelröster? Hon är ju skitläcker i scifi serien Haven.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar