Kartpaket till Sniper: Ghost Warrior

Robot
Inaktiv
Kartpaket till Sniper: Ghost Warrior

Har de fixat spelet än?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jag har testat spelet men jag spelade typ 1½ mission innan jag tröttnade.. Fienden ser dig fast du ligger platt ner i gräset och tittar mot dem. Även om man inte änns rör sig.. hmzz.. antingen jäkligt kasst camo eller de som har sjukt bra syn.. Ge det lite mer tid så kanske det blir roligare... Jag tänker iaf inte göra det.

Medlem
Skrivet av Twalec:

Jag har testat spelet men jag spelade typ 1½ mission innan jag tröttnade.. Fienden ser dig fast du ligger platt ner i gräset och tittar mot dem. Även om man inte änns rör sig.. hmzz.. antingen jäkligt kasst camo eller de som har sjukt bra syn.. Ge det lite mer tid så kanske det blir roligare... Jag tänker iaf inte göra det.

Träligt, jag spelar på normal och fienden ser mig fan inte när jag kryper över en öppen grusväg 15 meter framför gubben:s

Däremot måste jag säga att grafiken är jävligt fräsch! Till skillnad från andra spel är det ju faktiskt svårt att se någon som är kamoflerad för en gångs skull..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Såg fram emot detta spel väldigt länge men när det släpptes floppa det totalt, för mig iaf. Som Twalec lessnade jag efter ungefär 1 uppdrag då motståndarna såg en genom 3 buskar från 300 meters avstånd. Det enda positiva är grafiken som var över mina förväntningar av detta spel. Men detta ser ju lovande ut för dom som gillar spelet.

Har bara spelat första banan, blev lite trist ganska snabbt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

oan
Medlem

På Steam ska de ha 100 spänn för 5 nya banor... Riktigt illa.

Medlem
Skrivet av Twalec:

Jag har testat spelet men jag spelade typ 1½ mission innan jag tröttnade.. Fienden ser dig fast du ligger platt ner i gräset och tittar mot dem. Även om man inte änns rör sig.. hmzz.. antingen jäkligt kasst camo eller de som har sjukt bra syn.. Ge det lite mer tid så kanske det blir roligare... Jag tänker iaf inte göra det.

Skrivet av randy:

Såg fram emot detta spel väldigt länge men när det släpptes floppa det totalt, för mig iaf. Som Twalec lessnade jag efter ungefär 1 uppdrag då motståndarna såg en genom 3 buskar från 300 meters avstånd. Det enda positiva är grafiken som var över mina förväntningar av detta spel. Men detta ser ju lovande ut för dom som gillar spelet.

Om jag har förstått det hela rätt så fixades riktigt många problem, bl a supersyn hos fienden, med en riktigt fet patch.

Spelet är fortfarande rätt meh ändå, rekyl någon?

1
Skriv svar