Halo: Reach-tävlingen klar

Robot
Medlem
Halo: Reach-tävlingen klar

Gratulerar!

Medlem

Första frågan va ju en aning diffus. Man får för sig att ni vill veta hur många specialversioner det släpps, vilket är två, limited edition och legedary edition

Medlem

Stort grattis till alla vinnare
Själv fick man avstå då jag inte kunnat ta mig till "holmen" för att avnjuta ev. vinst, tyvärr.

Medlem

Lite orättvist tyckte jag med tanke på att sista frågan var hur många som MEST kunde spela i MP i Halo. Det står inget om att det är konsollversionen dom pratar om, alltså som MEST 32 på PC.

Men aja, grattis till vinnarna!

Medlem

Jo, första frågan borde definitivt vara 2. Standard copyn är ju inge special.

Men men.......................

Medlem

Äsch bara att köpa, Elgiganten kommer ha ett väldigt bra pris vid lanseringen, och nattöppet, får tyvärr inte avslöja priset, men det blir bra!

Redaktör

Åtminstone frågan om specialversionerna var dåligt formulerad, vi ber om ursäkt för det. Men svarsfördelningen visar att de flesta förstått vad vi var ute efter, den har inte fler felaktiga svar än de andra frågorna.

Frågan om multiplayer gäller det första Halo, alltså Xbox-versionen som släpptes ett par år innan Windows-varianten.


signatur
Medlem

Jag förstår inte hur ni kan få första frågan till 3 då ni klart och tydligt frågar efter special-utgåvor. Först trodde jag det var någon slags utslagsfråga där man var tvungen att vara mer uppmärksam och läsa tydligare, men icke läs fel och svara fel få rätt Väldigt tråkigt/dåligt gjort fz bättring i framtiden.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Jo, första frågan borde definitivt vara 2. Standard copyn är ju inge special.

Men men.......................

Skrivet av BonD:

Jag förstår inte hur ni kan få första frågan till 3 då ni klart och tydligt frågar efter special-utgåvor. Först trodde jag det var någon slags utslagsfråga där man var tvungen att vara mer uppmärksam och läsa tydligare, men icke läs fel och svara fel få rätt Väldigt tråkigt/dåligt gjort fz bättring i framtiden.

Frågan är inte fel formulerad eller så alls, Det finns faktiskt en tredje special utgåva, ett xbox 360 slim med Reach tema som inkluderar Halo Reach spelet.
[http://www.youtube.com/watch?v=E8uv20rbZBc]

Riktigt snyggt faktiskt.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

General_Toxer: Då spelet inte är en special-utgåva utan bara en 360 slim (med ett annat tema) med standard Halo reach spelet så faller det knappast in i kategorin special-utgåva av Halo reach.

Men inget större att bråka om jag ville bara ge min input om vad jag tyckte gjordes fel i denna tävling så tävlingarna framöver kan göras bättre.

Medlem

Grattis..!

Otroligt, jag svarade trotsallt rätt på alla.. haha.. Lika glad är jag för det fast jag inte vann.

Medlem
Skrivet av General_Toxer:
Skrivet av GooGeL:

Jo, första frågan borde definitivt vara 2. Standard copyn är ju inge special.

Men men.......................

Skrivet av BonD:

Jag förstår inte hur ni kan få första frågan till 3 då ni klart och tydligt frågar efter special-utgåvor. Först trodde jag det var någon slags utslagsfråga där man var tvungen att vara mer uppmärksam och läsa tydligare, men icke läs fel och svara fel få rätt Väldigt tråkigt/dåligt gjort fz bättring i framtiden.

Frågan är inte fel formulerad eller så alls, Det finns faktiskt en tredje special utgåva, ett xbox 360 slim med Reach tema som inkluderar Halo Reach spelet.
[http://www.youtube.com/watch?v=E8uv20rbZBc]

Riktigt snyggt faktiskt.

Bungie själva listar bara två specialutgåvor http://www.bungie.net/News/content.aspx?cid=25773

FZ skulle ha skippat att ens nämna specialutgåvor i frågan. Hur många varianter kommer Halo Reach att släppas i, svårare än så är det inte. Nu kändes det som att frågan va riktad på enbart specialutgåvorna, vilket är två. Men men, jag tävlade inte ens så för mig gör det inget, lite synd om dom som missuppfattade frågan bara

Medlem

Japp, frågan var ställd som hur många specialutgåvor det fanns, och det var två.. så jag hade alla rätt rent logiskt sätt. Men enligt FZ blev det fel..

Medlem

"1. För den som vill samla kringprylar finns flera specialversioner av Halo: Reach att köpa. Hur många varianter släpps det i?"

Kan vara mina svenskalärares fel men som jag tolkar ovan mening så är frågan hur många varianter Halo: Reach släpps i. Det är bara första meningen som har med specialversioner att göra.

Personligen tycker jag att Xbox: Reach versionen borde räknas till dem, kanske mest för att jag sitter och väntar på min, men det är lite av en gråzon. Den kan ses som både en variant av Xbox och som en variant av Halo: Reach.

Oavsett, grattis till vinnarna. Om jag inte lyckas råna postkontoret som sitter på mitt paket kommer jag nog förbi och kollar på när det spelas.


signatur

/Landstream

Medlem

men halo reach xboxen, äru inte en special utgåva av REACH utan en special utgåva av xbox slim... där du får med spelet reach.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Landstream:

"1. För den som vill samla kringprylar finns flera specialversioner av Halo: Reach att köpa. Hur många varianter släpps det i?"

Kan vara mina svenskalärares fel men som jag tolkar ovan mening så är frågan hur många varianter Halo: Reach släpps i. Det är bara första meningen som har med specialversioner att göra.

Personligen tycker jag att Xbox: Reach versionen borde räknas till dem, kanske mest för att jag sitter och väntar på min, men det är lite av en gråzon. Den kan ses som både en variant av Xbox och som en variant av Halo: Reach.

Oavsett, grattis till vinnarna. Om jag inte lyckas råna postkontoret som sitter på mitt paket kommer jag nog förbi och kollar på när det spelas.

Om det är bara meningen i början som har med specialutgåvor att göra, varför ens ta upp det från början? Det är ju det som inleder en att tänka: mhm, det handlar om specialutgåvor.. och sen läser man om hur många versioner det finns i, och då tänker man.. aa okej.. det var bara 2 specialutgåvor, inte 3 då normala versionen med enbart spelet inte räknas som specialutgåva.

Och för de som tror att Xbox Slim bundle med Halo Reach är en specialutgåva av Halo Reach så har ni fel.

Inaktiv

Tror att det finns många avundsjuka här.

Det finns totalt 6 versioner av Halo: Reach.

1. Halo Reach
2. Halo Reach Limited Edition
3. Halo Reach Legendery Edition
4. Halo Reach Xbox Live Edition
5. Halo Reach - Wireless Xbox 360 Headset
6. Xbox 360 Slim Halo Legendery Edition.

Jag tycker att första frågan är helt okej formulerad från FZ:as sida. Dessutom så är tredje frågan väl formulerad den med.

Det står "i det första Halo-spelet?"

Jag äger själv en Halo 1 kopia till Xbox 1 så står klart och tydligt att man kan lira 16 spelare genom systemlink.

Grattis till vinnarna och mera Halo åt folket! 8)

Medlem

Riktigt dåligt av er Fz... 2 special versioner är ju det som finns. Iaf sådana som räknas som riktiga special versioner. Skitsamma om fler folk valt 3. Då det är 2 som är rätt. bleh.. aja Grattis till er som vann.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tror att det finns många avundsjuka här.

Det finns totalt 6 versioner av Halo: Reach.

1. Halo Reach
2. Halo Reach Limited Edition
3. Halo Reach Legendery Edition
4. Halo Reach Xbox Live Edition
5. Halo Reach - Wireless Xbox 360 Headset
6. Xbox 360 Slim Halo Legendery Edition.

Eh, nej? Det finns inte totalt 6 stycken officiella Halo Reach utgåvor från Bungie.

Det finns bara:
"1. Halo Reach
2. Halo Reach Limited Edition
3. Halo Reach Legendery Edition"

Resten är från Microsofts håll, fast det jag inte förstår.. är:
1. Halo Reach
och
4. Halo Reach Xbox Live Edition

Kan man alltså inte spela på Live med #1.?

Medlem
Medlem

Det står:
"Microsoft - Xbox Live 360 Halo Reach Guldkort i 12 månader + 2 månader"

i titeln, det vill säga.. att det är från Microsoft och inte Bungie.

Längst ner ser man:
"Innehåller inte Halo Reach."

Alltså att det är inte någon utgåva av Halo: Reach.

1
Skriv svar