Vinn en betanyckel till Cataclysm!
Vi har fått tag i 100 st nycklar till det stängda betatestet av World of Warcraft: Cataclysm, en kan bli din.
#blizzard, #world-of-warcraft-cataclysm
Jag ska fan ha en nyckel, har varit uppskriven till Beta's så länge jag kan minnas på BÅDA mina Battle.net accs, aldrig någonssin fått vara med in nån beta.. dåligt blizzard
Tycker det är rättvisst att jag spelat sen WoW Betan 2004, ändå får en 13åring som spelat i 1månad betan före mig? GG Blizzard
Tråkigt. Då får vi hoppas att du vinner nu då. Själv har jag varit med i en hel del betatester. Diablo 2, WoW, Starcraft 2 och nu senast Cataclysm tack vare en polare som jobbar på Blizzard. Eftersom jag aldrig vinner dom här tävlingarna så deltog jag ändå. Får väl ge nyckeln till nån desperat behövande om jag nu skulle vinna vilket jag tvivlar på
Jag ska fan ha en nyckel, har varit uppskriven till Beta's så länge jag kan minnas på BÅDA mina Battle.net accs, aldrig någonssin fått vara med in nån beta.. dåligt blizzard
Tycker det är rättvisst att jag spelat sen WoW Betan 2004, ändå får en 13åring som spelat i 1månad betan före mig? GG Blizzard
BETANYCKLAR TILL TRE MILJONER SPELARE - NU!
Annars gråter jag, buhuuu.
Seriöst, grow a beard.
Härligt FZ, mycket fint att ni fått tag på nycklar. jag hoppas på det bästa!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Du är inte ensam Hoppas man vinner för en gångs skull, har också spelat sedan wow betan och varit signad för både TBC och WotLK betan men icke... och inte kommit in i Cataclysm betan heller och har varit signad till den sedan första dagen det var tillgängligt ^^
Hoppas jag vinner detta. Skulle vara perfekta födelsedagspresenten till min polare
Själv har man ju vuxit ifrån det här haha (jag e 20 ^^ )
Växt ifrån. du e medveten om att där finns folk över 40 års åldern som spelar detta spel? det är inte så att du växt ifrån antar jag utan du mer inte tycker det e kul? menar inget illa i det jag skriver för Wotlk va för lätt klart man kan tröttna, men växt ifrån låter mkt B.S tycker jag
BETANYCKLAR TILL TRE MILJONER SPELARE - NU!
Annars gråter jag, buhuuu.
Seriöst, grow a beard.
Härligt FZ, mycket fint att ni fått tag på nycklar. jag hoppas på det bästa!
Du förlöjligar bara dig själv.
Hur kan du jämföra sådär, du säger att 1/3 av WoW spelarna ska få betan, jag säger att jag varit uppskriven till beta's så länge man kunnat, och aldrig fått tagit del av någon.
Tvivlar på att speciellt många har varit uppskrivna hela tiden som mig. 1/30 kanske
Har aldrig vunnit en FZ tävling heller, kul att livet är rättvist.. oj, det var det visst inte.. Kul att bli påmind så fort det kommer upp en tävling någonstans iallafall
Blizzard är inte skyldig dig någonting, ej heller är Fragzone det. Jag har nästan alla Blizzards produkter (Warcraft2+) och jag har spelat WoW sedan dag 1, och jag förväntar mig ingen nyckel.
Eftersom Blizzard i stort sett gör om spelet från början, för att göra det smidigare för nya spelar att komma in i spelet, så måste de givetvis låta de där 12åringarna som spelat en månad att testa. De måste helt enkelt låta allt möjligt folk komma in för att testa en så stor krets som möjligt.
Men men, lycka till iaf.
"Nerf rock, paper is fine" - Scissor
Du förlöjligar bara dig själv.
Det är inte jag som skriver "jag förtjänar en nyckel, jag har vart med längst!".
Hur kan du jämföra sådär, du säger att 1/3 av WoW spelarna ska få betan, jag säger att jag varit uppskriven till beta's så länge man kunnat, och aldrig fått tagit del av någon.
Precis som väldigt många andra, och majoriteten av dem kommer inte få spela closed beta på länge. Vad gör dig speciell?
Tvivlar på att speciellt många har varit uppskrivna hela tiden som mig. 1/30 kanske
Jag tror det är fler än vad du tror. Populäraste spelet som världen har skapat gör inte "jag har skrivit så länge man kunnat!" till speciell.
Har aldrig vunnit en FZ tävling heller, kul att livet är rättvist.. oj, det var det visst inte..
Så du mäter rättvisa i livet genom vem som vinner tävlingar på FZ?
Det är löjligt att börja klaga och be när det gäller en tävling där ALLA HAR SAMMA MÖJLIGHETER (så många som möjligt iaf) att vinna. I min bok så är det rättvist. Inte "jag är x år äldre än y, jag borde få betanyckel!".
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/