Blizzard varnar Starcraft 2-fuskare

Robot
Blizzard varnar Starcraft 2-fuskare

Inom en snar framtid kommer det att straffa sig att skaffa sig otillåtna fördelar i Starcraft 2.

#blizzard, #starcraft-ii


Medlem
Blizzard varnar Starcraft 2-fuskare

Bra jobbat, Blizzard. Stäng av alla äckelfuskare.

Medlem

Väldigt bra enligt mig
Jag har dock inte spelat SC2 på typ, 1-2 månader på grund av att jag ogillade deras custom game browsing system i början, eftersom det var en hel del kopior och gamla .# av banor

Medlem

fuska....varför ska man fuska....spela för att bli bättre,ogilalr allat som har med fusk göra...så bara bra att stänga av dom heltochhållet!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

:Pååå håhåhå vad kommer härnäst ? ska dom ändra så man spelar via steam liknande som dom tror gör risken mindre för fuskare ? Blizzard är blizzard

Medlem

Att det fuskar single player det är okej men inte Multiplayetr!!!!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Det är riktigt bra! Och dom bör inte spela om dom inte är bättre än att dom behöver fuska. Alla spel borde köra så här.

Medlem

Hade det vart upp till mig hade jag personligen sparkat upp en stövel i arslet på fuskarna

Medlem
Skrivet av snusprillan:

:Pååå håhåhå vad kommer härnäst ? ska dom ändra så man spelar via steam liknande som dom tror gör risken mindre för fuskare ? Blizzard är blizzard

Tvekar på att steam skulle göra saken bättre än något Blizzard själva filar fram.

Anyway. Skit bra att de är noll tolerans, perma ban direkt. Det är så äckel ska tas!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Helt rätt Blizzard!

Medlem

ett nytt spel är väl ingenting, vore bättre de genererade någonslags ID nyckel via hårdvaran. så fusk äcklen får köpa en ny DATOR för att kunna lira online igen...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Detta gör ju aldrig något bättre, stämpla dem som fuskare, låt de enbart spela med andra fuskare, låt de förstöra för varandra.

Det hade i alla fall varit min lösning.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

ett nytt spel är väl ingenting, vore bättre de genererade någonslags ID nyckel via hårdvaran. så fusk äcklen får köpa en ny DATOR för att kunna lira online igen...

Ja, för det hade ju säkert funkat väldigt bra....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

fusk = du får köpa nytt spel /konto etc.. HELT rätt hatar fuskare i multiplayer. Rätt åt dom , om dom nu bara Måste fuska för att få en större Epen.

Medlem

fusk = du får köpa nytt spel /konto etc.. HELT rätt hatar fuskare i multiplayer. Rätt åt dom , om dom nu bara Måste fuska för att få en större Epen.

Medlem

Det är la inte så mycket att diskutera. Ut med packet!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Hoppas det blir perma ban första gången de upptäcker en fuskare.

Inaktiv

Hoppas det sätter ditt alla som använder Terran stalement.

Inaktiv
Skrivet av Serkish:

Att det fuskar single player det är okej men inte Multiplayetr!!!!

Nej då får man massa achievements som man inte förtjänar och då blir hela din profil scam.

Medlem

På vilket sätt fuskas det i multiplayer? Aimbot?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av Serkish:

Att det fuskar single player det är okej men inte Multiplayetr!!!!

Nej då får man massa achievements som man inte förtjänar och då blir hela din profil scam.

Om man fuskar i SP delen så får man inga achievements har jag för mig att jag sett nånstans. Eller rättare sagt så från det att du trycker in ett fusk i SP delen så får du inte achievements. Sen för varje ny bana så tas det fusket bort men om du slår in det igen så...Ja ni förstår säkert

Hur fuskar man överhuvudtaget i MP delen? Så det är alltså därför jag förlorar jämt? 8)

Medlem

Ni har inte tänkt på att vissa anklagas för fuskande även fast dem inte gjort något, så instant perma ban kanske inte vore så genomtänkt...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Lägg en IP-ban istället, om ni nu bryr er Blizzard
Eller åtgärda de luckor som öppnar upp för fusk, det är ju också en god idé.
Men såklart, att bara banna fuskare gör ju att de köper nya spel hela tiden (smartare är de ej) vilket ger ännu mer inkomster, än att bli av med dem för alltid. Greed is good...

Medlem

Endast sett en replay med en fuskare på som använde Maphack, alltså att han inte hade någon fog of war.
Han blev dock ägd ändå, vilket bevisar hur dålig han måste vara..

Inaktiv

Blizzard tar så lång tid på sig att slå till mot fuskare... När dom väl bannat dom som fuskat nu så har det dykt upp så många nya fusk och hacks. Ifall dom tar i lika "hårt" i SC2 som dom gjort i WoW så lär det knappt märkas att dom bannar fuskare för det finns så många...

Medlem

Vilka mer fusk finns det förutom maphacker?

Medlem

Allt fusk måste stävjas!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Allt fusk måste stävjas!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar