Massiv Eidos-rea

Medlem
Massiv Eidos-rea

Sweeeet duuuude!

Är sugen på Kane & Lynch 2, fast tror de gör sig bättre på 360n. Fler som spelar där kanske ?


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Pony Friends 2 verkar värt att köpa!

Medlem

Just Cause 2 kan vid köp registreras på Steam. Bra deal!

Inaktiv

Det var billigt! Blir nog ett köp senare idag.

Medlem

kapar tråden lite och tipsar om att steam har lucasarts vecka. Idag är det KotoR för 2,25€.

Medlem

Gött med Just Cause 2, blev ett köp direkt.

Medlem

Gäller det xbox 360 också? jag tyckte inte kunna hitta just cause 2 till xbox 360

Medlem
Skrivet av XampeD:

Gäller det xbox 360 också? jag tyckte inte kunna hitta just cause 2 till xbox 360

Har jag svårt att tro. Detta verkar bara gälla till PC, och det är endast digitala köp, downloads. Är dock inte säker.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

kapar tråden lite och tipsar om att steam har lucasarts vecka. Idag är det KotoR för 2,25€.

Awesome, tack!

Medlem

Kul att ni rapporterar lite om reor igen. Vad hände med helgerbjudande-rapporteringen som ni hade förut? Tror inte jag har sett något sånt sedan ni gjorde om siten.

Medlem

Bara jag som inte kan handla på sidan? Transaction failed varje gång. Betalar med Visa kort.

Medlem

woho Pony Friends måste köpa!

Medlem
Skrivet av Mr. A:

Kul att ni rapporterar lite om reor igen. Vad hände med helgerbjudande-rapporteringen som ni hade förut? Tror inte jag har sett något sånt sedan ni gjorde om siten.

Rent tidsmässig faktor, undertecknad skötte den delen men i och med att det tar oerhört mycket längre tid än regelrätta nyheter får det bli ett framtida projekt igen. Så att säga.

Jag tar gärna tag i det igen i framtiden under andra förhållanden


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

återigen: är det någon som faktiskt har fått detta att fungera? jag har suttit i timmar och försökt göra ett köp, men det står alltid "transaction failed"...

Jävla skit sida, eidos svarar ju ofc inte på support mail heller...

1
Skriv svar