Här är nya Devil May Cry

Robot
Medlem
Här är nya Devil May Cry

I TOLD YA, För fan.... Hatar att vara rätt när det kommer till skiten.

Medlem

Säger som Stan. "God.... damnit"


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Nej nej nej!! Ge mig "Dante" från DMC4, den killen i videon är ju långt ifrån vad man tänker på om man tänker "kickass".

Medlem

hahah gay! de kan försöka hur mycket de vill men ingen är tuffare än orginal Dante, t.o.m wannabe Dante, Nero är bättre än den här nya killen...

ps: något som fortfarande är bra är att tjejerna är lika heta som i de förra spelen


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Hur tänkte dom när dom gör Dante till en anorektisk, fairy faggot, punkare?

Medlem

säger bara 'NEJ NEJ NEJ' till den nya karaktären..

Medlem

tråkigt att det inte kommer till pc även om dom tidigare har varigt dåliga portingar men har man inget ps3/360 och ens polare inte gillar serien så duger en dålig porting bra


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

tråkigt att det inte kommer till pc även om dom tidigare har varigt dåliga portingar men har man inget ps3/360 och ens polare inte gillar serien så duger en dålig porting bra


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

"Här är nya Dante..." :/

Medlem

Nej tack. spelat DMC1, 3 & 4 men detta blir inget köp.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

no... No! NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Får lust att strypa varenda jävel på det där skitföretaget. GE FAN I DMC! Det var illa nog när man spelade som den där pajasen nero för i helsike!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Inget DMC om inte Dante är med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har hört att detta inte riktigt blir en re-boot utan dmc kommer vara en prequel som utspelar sig ännu tidigare än DMC3. Om detta stämmer så ser vi alltså en tonårig och rebellisk dante i detta klipp. Still, ugly as fuck though. Emo May Cry borde det döpas till


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Jag tycker om karaktärdesignen och stilen på det hela, eller har inte så mycket emot det i alla fall(fortfarande sämre än originalet). Han ser inte ut som någon Dante-ripoff som Nero gjorde, vilket är en anledning jag avskyr Nero som jag gör. Fast att han nu också heter Dante stör mig. Sålänge han inte kallar sig Son of Sparda, då är det bara bullshit av det hela. Vore bättre med ett annat namn så att Dante, den riktiga Dante, kunde vara med i serien. Ja såvida det nu inte utspelar sig före DMC3, men fortfarande, varför just Dante?

Känns lite som om DMC tar en...allt för skum sväng.

Medlem

Fattar inte hur ni kan förolämpa ett spel för att ni inte gillar hur karaktären ser ut...
Är lite patetiskt att folk skiter i spel bara för att karaktärer ser fel ut -.-
Det är en uppföljare!! hallå!! Allt kan inte vara identiskt, då skulle det bara vara en kopia av gamla spelen.

Medlem

diggade trailern som fan:D

Medlem

NOoooOOOOOoOooOoooooo! Blir inget köp! Vilken jävla fjolla! Samma fjol status som Cristiano Ronaldo!

Ignorera detta spelet kommer jag göra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Infamous 2 all over again.
I'm just sayin...


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Meeh, Får vänta på ett Bayonetta 2 då..

Inaktiv

Eh, har någon sett den tidigare Dante överhuvudtaget? Snacka om fairy faggot, not kickass och fjolla.
Denna ser ju faktiskt ut att ha bittra erfarenheter i livet.

Slutade själv att spela DMC efter andra spelet men förstår om de som ser sin karaktär ändras sådär, blir kinkiga.

Medlem
Skrivet av Aquilalore:

Eh, har någon sett den tidigare Dante överhuvudtaget? Snacka om fairy faggot, not kickass och fjolla.
Denna ser ju faktiskt ut att ha bittra erfarenheter i livet.

Slutade själv att spela DMC efter andra spelet men förstår om de som ser sin karaktär ändras sådär, blir kinkiga.

antyder att en tonåring har mera erfarenhet än den äldre Dante som avbildades i DMC4

Intresant sidpunkt dock, hans hår byter färg i trailern.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Det verkar ju inte var någon som kommenterar att han slåss mot robotar och hans pickadoller ser ut som en små portning av laser vapen.

Det får mig iallafall att tänka att tiden har rllat på ett antal hundra år och dante som demon lives on, ingen vet hur han lever men lever gör han.

Medlem

Hum skumt tycker jag men får man en riktigt bra förklaring till varför han inte ser ut som tidigare så kan jag köpa iden med att han ser olik sig men visst min första tanke var VA FAN.. men nu tja kanske om man nu får sin "förklaring"

Medlem
Skrivet av Aquilalore:

Eh, har någon sett den tidigare Dante överhuvudtaget? Snacka om fairy faggot, not kickass och fjolla.
Denna ser ju faktiskt ut att ha bittra erfarenheter i livet.

Eh, jag tror du inte förstår poängen med Dante. Han är bara awesome, visst, han har en extrem fetisch för bälten, men han var just kaxig, cool och jävligt kaxig, det var det som var poängen. Jag vill inte ha en emo i mitt DMC, inte den klassiska "Jag vill rädda min flickvän". Jag vill ha rövhålet som var Dante.
JAG, VILL INTE, SYMPATISERA!

Rätt
http://1.bp.blogspot.com/_kjWz8cTcglQ/S89SqfdWU-I/AAAAAAAABOo/qj8JuoR_9N0/s1600/dante.jpg

Fel
http://people.ucsc.edu/~axliu/Backstreet%20Boys.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Dante goes Twilight boy band emo. Ge oss riktiga, coola Dante i stället.

Om det nu är den prequel har jag inga problem med designvalet.
Vi kan ju inte förvänta oss att Dante var precis den person han vart i tidigare spel hela sitt liv. Spelhjältar går la också igenom en tonnårsfas?

Tycker jag han påminner om Tyler Durden en del.

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Om det nu är den prequel har jag inga problem med designvalet.
Vi kan ju inte förvänta oss att Dante var precis den person han vart i tidigare spel hela sitt liv. Spelhjältar går la också igenom en tonnårsfas?

Tycker jag han påminner om Tyler Durden en del.

Dante, gå igenom sin tonnårsfas? Han befinner sig mitt i den, konstant, och skruvar upp den till 11.

Nä, man ser att detta spel har ingenting relaterat med de andra Devil May Cry spelen förutom namn. Så din "prequel" gissning är inte nog så sannolik.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Nej jag har ingen aning, jag såg bara tidigare kommentar om prequel. Fortfarande, har inget problem med att man ändrar karaktärer i spel, om man gör det på ett bra sätt.

Skiter fullständigt i hur han ser ut, det är hur han spelar ut sin karaktär i spelet som gör honom "badass".
Hade jag sett "gamla" Dante på stan hade jag nog trott han var en ghotare, och de ghotare jag träffat är ganska trissta. Men i DMC är dante skitcool. I ett spel så skiter jag i hur gubbar ser ut. För det är vad de gör och hur de gör det som skapar karaktären, inte frisyren och kläderna.

Medlem

Asså friskt vågat av dom att byta ut hur Dante ser ut totalt sådär.. Kanske funkar kanske inte.. Spelet kan nog säkert bli grymt, MEN VA FAN har dom gjort me min hjälte Dante!!

Älskade Dante exakt så som han var.

12
Skriv svar