Nytt Ninja Gaiden på gång

Robot
Medlem
Nytt Ninja Gaiden på gång

Att det blir lättare Hatar svåra spel


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Ninja Gaiden är nog det enda spelet jag tycker är riktigt jävla bra till xbox! Klarade ut första 2ggr och Ninja Gaiden Balck 2ggr. Har inte orkat mig igenom 2:an än, har tröttnat på Singleplayer spel tyvärr :/

Medlem

Kunde ni inte hitta en lite större bild?

Medlem

Ang. bilden: Jag tyckte den var så trevlig i sin helhet att jag inte ville besudla den. Hehu.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Den här "en mänskligare sida"-skiten TN håller på med nu kan de ju gärna droppa för min (och många andras) del. De har redan förstört Samus mystik och nu har de tydligen tänkt göra samma sak med allas vår favvo-ninja Ryu. Sugigt var ordet.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv
Skrivet av Earthscum:

Att det blir lättare Hatar svåra spel

De har redan endrat pa det med Ninja Gaiden 2 Sigma. Nar NG2 slapptes till Xbox sa var det sallsynt att nagon pa scoreboarden hade under 10-20 deaths och hade alla Crystas Skulls den forsta igenomspelningen pa Warrior.

Men pa NGS2 borjar det dar, och jag som inte ar speciellt duktig kom igenom spelet pa under 10 timmar, 0 deaths och alla 30 skulls.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Earthscum:

Att det blir lättare Hatar svåra spel

De har redan endrat pa det med Ninja Gaiden 2 Sigma. Nar NG2 slapptes till Xbox sa var det sallsynt att nagon pa scoreboarden hade under 10-20 deaths och hade alla Crystas Skulls den forsta igenomspelningen pa Warrior.

Men pa NGS2 borjar det dar, och jag som inte ar speciellt duktig kom igenom spelet pa under 10 timmar, 0 deaths och alla 30 skulls.

Och sen var Sigma 2 hårt censurerat också jämfört med originalet, ännu en stor anledning till att första versionen är den bättre.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem
Skrivet av Shaker of Salt!?:
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Earthscum:

Att det blir lättare Hatar svåra spel

De har redan endrat pa det med Ninja Gaiden 2 Sigma. Nar NG2 slapptes till Xbox sa var det sallsynt att nagon pa scoreboarden hade under 10-20 deaths och hade alla Crystas Skulls den forsta igenomspelningen pa Warrior.

Men pa NGS2 borjar det dar, och jag som inte ar speciellt duktig kom igenom spelet pa under 10 timmar, 0 deaths och alla 30 skulls.

Och sen var Sigma 2 hårt censurerat också jämfört med originalet, ännu en stor anledning till att första versionen är den bättre.

Jag tycker att Sigma 2 är bättre än NG2 till X360 då Sigma är bra mycket mer stabilare med frameraten och känns mycket mer optimerat (inget MS som tvingar utvecklarna att rusha spelet). Men visst, Sigma 2 är lättare och censurerad av nån löjlig anledning. Sen att dom har ändrat en del andra saker som jag inte gillar (inga exploderande kastknivar ). Men jag föredrar Sigma 2 före NG2.

Dessutom så var NG2 svårt på helt fel sätt där fienden nästan automatiskt kunde träffa en med exploderande kastknivar och bossarna kom alltid med sina rape of doom greppattacker som var nästan omöjliga att undvika. Fast Sigma 2 har kvar en del av dessa problem men dom har blivit nedtonade en aning.


signatur

Mucha shaka paka

1
Skriv svar