TGS: Skär fritt i MGS: Rising

Robot
Medlem
TGS: Skär fritt i MGS: Rising

Nu orkar jag inte vänta på denna spel längre!!! När ska denna släppas!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

looks awesome...

Medlem

Har aldrig spelat några av de föregående spelen men jag ska DEFINITIVT ha detta! Awesomeness!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Visst ser det häftigt ut men jag hade hellre sett att Peace Walker släppts till PS3 istället för detta. Nu missar man en stor del av storyn bara för att man inte äger en PSP, och Big Boss skulle äga Raiden i en häftighetstävling alla dagar i veckan.

Dessutom ser detta mer ut att bli ett renodlat actionspel istället för den typiska stealth action man är van vid i MGS-serien.

Medlem

skön snubbe som översatte :P. btw så är översättningen för smeknamnet på dom små kräken Dyngbagge.
verkar bli redigt nice.
om det blir move-support på ps3 så måste man ju nästan skaffa det för att kunna hugga lite. (har tränat en kampsport som kallas iaido där man i huvudsak sysslar med hugg och tävlingar går ut på vem som gör det snyggast. inget slå varandra i huvudet och skrika som i kendo)


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Visst ser det häftigt ut men jag hade hellre sett att Peace Walker släppts till PS3 istället för detta. Nu missar man en stor del av storyn bara för att man inte äger en PSP, och Big Boss skulle äga Raiden i en häftighetstävling alla dagar i veckan.

Dessutom ser detta mer ut att bli ett renodlat actionspel istället för den typiska stealth action man är van vid i MGS-serien.

MGS Rising kommer att använda sig utav stealth som i de tidigare MGS spelen. Man kommer även kunna spela igenom hela spelet utan att behöva döda någon.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

ser så coolt ut.. det där kommer bli skit skoj att spela tror jag. ^^

Skrivet av Cleesox:

skön snubbe som översatte :P. btw så är översättningen för smeknamnet på dom små kräken Dyngbagge.
verkar bli redigt nice.
om det blir move-support på ps3 så måste man ju nästan skaffa det för att kunna hugga lite. (har tränat en kampsport som kallas iaido där man i huvudsak sysslar med hugg och tävlingar går ut på vem som gör det snyggast. inget slå varandra i huvudet och skrika som i kendo)

Spelet verkar nästan anpassat för er iaido-utövare med andra ord!:)
För övrigt så är blir det nog bäst med Move-kontroll, det känns inte som en smidig grej att göra med handkontroll det där...


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Releasen då? :/ Ser ju riktigt roligt ut.

1
Skriv svar