Robot
Medal of Honor

En omstart och en upprättelse. När Medal of Honor osäkrar bössan nästa månad är det med målet att åter kliva upp på shooter-tronen. Vi berättar om det har nån chans.

#medal-of-honor-allied-assault, #activision, #infinity-ward, #call-of-duty, #medal-of-honor, #red-orchestra-ostfront-41-45, #battlefield-bad-company-2


Medlem
Medal of Honor

Väntan är snart över
Inget mer snärtande skitljud från MW2, utan bara sann ljudbild över hur vapen och krig låter.

dNl
Medlem

Stoooora förhoppningar för detta spelet!

Inaktiv

Låter bra, men avvaktar och ser.

Medlem

Hoppas att de lyckas lika bra med ljudeffekterna som i Battlefield!

Resten ser även det riktigt bra ut, att man även får med Frontlines HD till PS3 är ett plus.

Det lutar nog åt ett köp, men jag vill nog läsa ett par recensioner först.

Medlem

Väntar nog på recensionen. För mig spelar det väldigt stor roll om det är dedikerade servrar eller inte, pallar inte att man inte får välja bana själv mm...

Medlem

detta ser lite lik codmw osv .. Eller? Förutom ljudet kanske


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

multiplayer kanske inte är det bästa nånsin, men singleplayern tror jag blir riktigt bra

Medlem

Känner ingen glädje i dessa speedfps. Ja vapnen låter bra, men kan inte säga det om explosionernas dangerzone. Tacka PR

Medlem

Ser precis ut som BC 2 för mig.

Inaktiv

MP-betan var dock ingenting att hänga i granen.


signatur

War never changes.

Medlem

Av de filmer som finns att döma från verkar spelet vara alldeles för linjärt och scriptat för min smak. Väntar på recensionerna. Gör de mig förvånad kanske jag köper det. Tvivlar jag på. Annars väntar jag tills priset har gått ner till i alla fall kring hundralappen...

Och varför skulle man spela MP-delen på detta spelet och inte BF:BC2? Vad är skillnaden?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hoppas ni inte ger det 5a bara för det är ett DICE spel... bådar verkligen inte bra för detta spel, enda som ser lite intressant ut är Single Player delen.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Hoppas ni inte ger det 5a bara för det är ett DICE spel... bådar verkligen inte bra för detta spel, enda som ser lite intressant ut är Single Player delen.

Det vill säga 50% av spelet

Medlem
Medlem
Skrivet av Kneeeta:

Ser precis ut som BC 2 för mig.

För mig med... verkar dessutom inte vara särskillt roligt


signatur

The only thing worse than dead people is dead people who are living

Inaktiv

Den här blir konsolifierad som allt annat nuförtiden. Våga vägra allt det står xbox och PS3 på.

Medlem

Blev besviken på MP betan. De har ju mer eller mindre använt allt från BC2. Massor av texturer och dylikt. Ni som spelat bc2 vet exakt hur detta spel kommer se ut.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Väntan är snart över
Inget mer snärtande skitljud från MW2, utan bara sann ljudbild över hur vapen och krig låter.

Verklighet + spel går sällan bra ihop...

Föredrar mw2 över bc2 själv, i mw2 kan man iaf höra vart ljudet kommer ifrån. Är man van vi det är det en fet fördel. Men bc2 är inte direkt en speltyp som passar för det heller.

Medlem

Tycker det ser kul ut, kan nog bli ett köp!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Skall helt klart testa detta spelet!

Medlem

Senaste gameplay-trailern visar ju iallafall prov på fullkomligt värdelös fiende AI, så mina förväntningar är fortsatt låga.

Medlem

tror nog att detta kommer bli nya cod: ) efter mw2 tappade jag allt hop om ett nytt bra cod...:/men bara vänta se och hoppas på bästa:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Purjoo:

Den här blir konsolifierad som allt annat nuförtiden. Våga vägra allt det står xbox och PS3 på.

Varför? Har ingen lust att missa alla skoj spel på Xboxen.

Blir förstås PC-spel också. Senaste veckorna enbart PC-lir men det blir nog lite gamepad snart igen - uppskattar båda varianterna.

Den här kan bli en vass kandidat, om SP levererar.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

Känner ingen glädje i dessa speedfps. Ja vapnen låter bra, men kan inte säga det om explosionernas dangerzone. Tacka PR

Word.

Håller med om att känslan försvinner helt, när man springer runt i en slående Quake-anda, dvs 140 km/h.

Autentiskt.. visst.... realistiskt ... precis som han sa - Inte riktigt va?:down:


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av sgt.eagle:

Känner ingen glädje i dessa speedfps. Ja vapnen låter bra, men kan inte säga det om explosionernas dangerzone. Tacka PR

Word.

Håller med om att känslan försvinner helt, när man springer runt i en slående Quake-anda, dvs 140 km/h.

Autentiskt.. visst.... realistiskt ... precis som han sa - Inte riktigt va?:down:

För det är så roligt att sitta i en buske och runka bara för att man dör så fort man visar stortån. Verklighet i spel låter bättre än vad det är.

Medlem

Konsolkompromissbajsskitasmög

1
Skriv svar