TGS: Valkyria Chronicles III - första filmen

Robot
Medlem
TGS: Valkyria Chronicles III - första filmen

PSP IGEN?! NEEEEEEEEEEEEEJ!

Lugnat ner mig:
Varför? Dom har motorn och allt till PS3. Det finns INGEN anledning att inte släppa det till PS3 också. Vad sur jag blir. Spel till PSP säljer väl inte ens särskilt bra? Handlar kanske om ett dåligt manuskript och ett b-lag som programmerar.

Medlem

wtf!? Så det kommer inte till ps3? :,(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

BME
Medlem

SEGA är så jävla sämst, älskade ettan, hade inte ens klagat på att det blev halvt dejting-sim som 2:an om det bara kom till PS3. Aja, dags att pirata 2:an nu och 3:an sedan, för jag vägrar stödja japanska utvecklares flykt till PSP.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Kan aldrig tänka mig att PSP-spelet sålde mer än PS3-originalet, så att trean endast släpps till PSP är ju bara ren idioti.

Medlem

"PSP Valkyria II outsold its PS3 predecessor with 94'000 copies sold on the opening week, compared to 77'000 for the first one."

Kan inte svära att detta är 100% korrekt.

Medlem

Gaaah PSP suger ju. Ge mig det här till PS3 så blir jag glad igen.

Medlem

Dra åt helvete SEGA.

BME
Medlem
Skrivet av Benreparn:

"PSP Valkyria II outsold its PS3 predecessor with 94'000 copies sold on the opening week, compared to 77'000 for the first one."

Tycker du jämför apples and oranges som man säger på engelska. Tvåan hade brand recognition då det var en uppföljare. Ettan var ju en helt ny franchise så det är inte konstigt att den sålde mindre första veckan. Sedan så kan jag tänka mig att PSP har en mycket större install base än PS3 så att det fick höre nummer första veckan betyder inget. Jag tror VC2 kommer att floppa i väst pga PSP-beslutet trots att ettan var en smyghit.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Happ, Sega gör det igen. Inget köp denna gång heller.
Skitdåligt, rent ut sagt.

1
Skriv svar