TGS: Deus Ex sätter stämningen

Robot
Medlem
TGS: Deus Ex sätter stämningen

Me like!!!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Verkar väldigt lovande

Medlem

vill ha!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Det här och MGS Rising! Mätt jag blir!

Avstängd

Vad betyder [h+]^3?

Medlem
Skrivet av bal0:

Vad betyder [h+]^3?

Mina kemikunskaper är lite rostiga men har för mig att [h+] står för vätekoncentration, vilket man räknar ut pH värdet för en vätska från.
Varför det står ^3 vet jag dock inte på rak arm och varför det överhuvudtaget står i slutet av trailern är ännu mer förbryllande xD

Edit: Stämningsfull trailer, har förhoppningar om att det är ett spel med en riktigt imponerande story.

Medlem

Meh, lite remake på E3 trailern.. men visst, sjukt stämningsfull är den ändå

Blir nog ett köp...

Medlem

*gåshud*


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser skitfint ut!
Dessutom gillar jag Elias Toufexis röst också. Påminner en del om Christian Bales.

Ish
Medlem

You gief now, no yes??


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Han låter ju precis som JC Denton i ettan. Är det samma röstskådis?

Medlem

Vill ha asså!

Medlem

Den sista meningen: "It's not the end of the world, but you can see it from here" får mig att tänka på en låt.

Medlem

Ska ha! Direkt!

Medlem
Medlem

Jag antar att jag är lite av en kättare som aldrig har spelat Deus Ex (varken det första eller invisible war) men det här såg väldigt intressant ut. Hoppas det håller vad trailern visar också

Medlem

lite längre ner här:

http://www.escapistmagazine.com/forums/read/6.233632-Trailers...

har du diskussioner om vad [h+]^3 kan tänkas betyda

Medlem

Hörde ni hur musiken har stycken från originalets soundtrack?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Den sista meningen: "It's not the end of the world, but you can see it from here" får mig att tänka på en låt.

Hah, tänkte på den med.

Ja, det skulle ju göra sig bra som film iallafall. Kan de inte bara sluta teasa och visa lite gameplay så att man inte går runt och hoppas och får sitt hjärta krossat när det visar sig vara en third person korridorshooter med cover-system.

1
Skriv svar