Fallout: New Vegas - utvecklardagbok 2

Robot
Medlem
Fallout: New Vegas - utvecklardagbok 2

LÄNGAR! :PP

Medlem

gött


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

ser verkligen starkt fram emot detta


signatur

Suup homie

Medlem

Hoppades att de skulle fixat till AI'n lite mer så fiender inte är lika självmordsbenägna. I alla fall när det gäller fiender som är människor. Greasern runt 00:37-00:39 i princip står ju still upprätt när han blir beskjuten och andra springer rakt mot spelaren oavsett vilket vapen de har i hand.

Men hur som helst så kommer det nog bli ett underhållande spel. Collectors edition bokad på webhallen sedan någon månad, synd bara att de inte gjorde att man fick välja vilket ingame itemset man ville ha, caravan pack var som tur rätt okej med hagelbrakare och kikare. Repair kit verkade lite onödig dock :\

OHooo
På feber.se:
http://feber.se/spel/art/184545/specialutgva_av_fallout_new_v...
skriver de att webhallen har Caravan pack, CDON har Tribal Pack och Gamestop har Mercenary pack (den jag vill ha), blir nog en liten tripp över till Gamestop och boka ett ex där istället.
Enligt Fallout Wikin så ska de vapen och rustningar i packsen inte finnas med i spelet i annat fall utom genom dessa pre-order packs så om man inte har mycket pengar så kan man inte* få alla sakerna men jag var lite mer sugen på en m79 framför hagel anywho

*finns alltid sätt

Medlem

fan, steam har ju bara caravan

Medlem

KOM UT REDAN! VILL HA MITT EX!

Medlem

Dom där packsen lär gå att få tag i från annat håll om det nu skulle krisa sig.

Spelet verkar lite "meh" men det kommer moddarna att fixa.

Medlem

Värt varenda öre!!

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Hoppades att de skulle fixat till AI'n lite mer så fiender inte är lika självmordsbenägna. I alla fall när det gäller fiender som är människor. Greasern runt 00:37-00:39 i princip står ju still upprätt när han blir beskjuten och andra springer rakt mot spelaren oavsett vilket vapen de har i hand.

samma i Oblivion.
folk attackerar blint, även om jag är mycket kraftfullare och dom är näst intill utslagna så försöker dom inte sticka.

1
Skriv svar