Ansträng dig om du vill prova nya Men of War

Robot
Medlem
Ansträng dig om du vill prova nya Men of War

Hm. Såg ju rätt intressant ut.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

joinade gruppen på direkten!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

joinade även fast jag inte är så intresserad av spelet. Men jag spelade första MoW och gillade det så jag kanske kommer att köpa dem snart.

Medlem

Men of war är riktigt bra, men det sättet dom försöker få spelare på är absurt! Så nej, jag är inte med i gruppen.

Medlem

Mow är absoult nog det mest realistiska strategi spelet när det kommer till fysiken, givetvis är avstånden inte verkliga , men så är det ett spel också och vissa saker har fått offras för gameplay. Helt sjukt bra system för fysik , ryssar kan göra riktiga spel iaf, inte casual skräp.

Medlem

Jag vill ha MoW:Vietnam!:D

Ish
Medlem
Skrivet av GqchatarN:

Jag vill ha MoW:Vietnam!:D

Kommer dessvärre bara vara SP vad jag hört :/

Det jag ser fram emot med MoW:AS är ju att man kan köra skirmish kooperativt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Totte på vilket sätt är de aburt hur de försöker få spelare?
De har skitdåliga publicerare, så de är väl klart de måste göra något.

Själv har jag signat upp i gruppen för ett tag sedan. Damn kan knappt vänta! MoW AS för mig är vad Starcraft 2 är för Starcraft fans.

Medlem

Är med i betan redan. Och kan säga att de har verkligen förbättrat en hel del till det positiva. Hoppas fler joinar steam gruppen så fler får testa ;D

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Totte på vilket sätt är de aburt hur de försöker få spelare?
De har skitdåliga publicerare, så de är väl klart de måste göra något.

Själv har jag signat upp i gruppen för ett tag sedan. Damn kan knappt vänta! MoW AS för mig är vad Starcraft 2 är för Starcraft fans.

Fan vad jag diggar ditt nick

Medlem

Testar just nu MoW demot. Undrar om det går att vrida spelplan precis som man kan gör på CoH?

Medlem

Jonny ja de kan du. Gå på options så ser du var. Fast ett tips är att ändra inställningar så att vrida kameran med hjälp av typ mittersta musknappen.
Eftersom att man har mycket använding av att byta vinkel när man använder Direct control bla.

Tack Theailer, alltid kul hur min böld delar glädje

1
Skriv svar