Inlägg av Dreamteamstockholm

Inlägg som Dreamteamstockholm har skrivit i forumet

1
Skrivet av WildThing:

Tja, du har ju svenska cosplay-föreningen. Kontakta dom och hör er för efter folk som vill fotas. Måste finnas massvis.

https://www.facebook.com/cosplayforeningen/

Samma sak måste ju gå att göra via Närcon och deras kanaler, många cosplayare där.

http://portal.narcon.se/

Wildthing ! Tackar

Hej! Ja många av bilderna är ej slutversioner , bara liksom lite showoffs Vi kmr senare att publisera alla slutverk etc

Photoshoots a la gamers...

Hello! , på sistone har jag och Mila jobbat med både det ena och det andra inom mediabranchen MEN. Vi börjar mer och mer vilja skapa nått kreativt inom coola photoshoots och vad är då mer kreativt än att försöka skapa coola gamephotoshoots a la cosplay etc etc. Vi skulle gärna vilja veta få lite förslag inom denna kategori så jag hoppas att...kanske någon läser detta? ...hallå? (echo)

/M.v.h
Fredrik

Dreamteam Stockholm
[http://www.dreamteamstockholm.com]

#blogg

Och så började Berlinmuren även i spelvärlden.

-=Jobba med ögonanimationer först och främst så slipper vi dom där döda livlösa ögonen som man ser tyvärr fortfarande i moderna spel=-

Skrivet av storm72:

vad var bra med trailern ? Musiken passar inte in och är inte precis jag får ett habegär efteråt.

Tycker vilken random BF1 trailer är bättre. te.x
https://www.youtube.com/watch?v=4pY3hlQEOc0
eller
https://www.youtube.com/watch?v=c7nRTF2SowQ

Som jag skrev , så länge det inte impar i realtid så spelar det ju ingen roll hur snyggt det är
för spelet ser ju fortfarande ..ahm standard ut jämnfört med riktig animering.
(Sparkar och trampar på )

Är det bara jag som tycker att betyget borde gå efter snyggast "REALTIDSrenderade" filmtrailer istället för det filmiska som man ändå ser på bio? Kolla bara vad grafiken i Uncharted 4 på ettt PS4 lyckades med!

Någon annan som stör sig på repetiva mönster som :
Vapnet är alltid uppe å viftar , samt samma animationer.
Arcadekänslan att fiender dyker upp lite trist och ofilmiskt satt säga . En vän visade en enkel och en fantastisk sak på animeringar som innefattade ragdollmönster på rörelse som tekniskt sätt i spelindustrin skulle ge otroligt mänskligkänsla i allt dvs , aldrig repetiva rörelsemönster!

Hoppas inte jag blir stenad av massa elitegamers nu bara

Om alla duktiga Nexus-community skapare hade fått vara med och göra "The Ultimate Special Edition" för PC så hade vi fått :
Ambient Occlusion
Anisotropic Filtering
Chromatic Aberration
Contact Shadows
Depth of Field
Enable Wind-Affected Snow
Extra Streaming Distance
Lens Flare
Local Reflection Quality
Object Detail
Parallax Mapping
Particle Detail
Post FX AA
Reflection Quality
Shadow Quality
Shadow Resolution
Sharpening
Spot Shadow Count
Spot Shadow Resolution
Sub-Surface Scattering
Temporal AA
Texture Quality
Vignette
Volumetric Fog
Settings Wrap-Up
NVIDIA Dynamic Super Resolution
+ nya animationer , putsade models , allt alt allt.
Tänk er....

When Rayman become Batman....

WOW var WOW förut , nu är det bara OW = Old Ware.

Skrivet av Sabelsköld:

Som tur är så begicks det i USA så hårdare straff väntar....(till skillnad från vissa andra länder...)

Ja vilket "land" kan det vara

PC kommer alltid vara överlägset konsolerna så vi datorägare vill gärna se den verkliga innebörden av "remasterd" & inte "disastered" ett ord som kanske också tränger in i ordboken;)

Skrivet av rewoX:

Bara jag som vill testa ett FIFA i First-Person?

Hahah hade varit extremt coolt!
Fifa 2017 Go

Någon annan som har trött på att all grafik/teknik prioriteras förutom ögonen??
Dessa stela tomma ögon gör ju att nästan alla spel faller i dramatiken.
it´s 2016

1