Det tog en tid, men nu är de äntligen tillbaka - våra kära omröstningar. Många läsare har sedan omlanseringen i maj hört av sig och påpekat att de saknar omröstningarna. Men fruktans tid är över, för nu går det åter att göra sin röst hörd.

I vår första "veckans fråga" vill vi veta vilken av våra svenska spelutvecklarstudior du har störst förtroende för. Att Dice är störst till antalet anställda råder det ingen tvekan om, men vilka litar du mest på? Rösta här i nyheten eller på vår framsida.

Uppdatering: Det visar sig att det kan uppstå cache-relaterade problem eftersom vår CSS-fil uppdaterats. Om omröstningen ser väldigt tråkig eller konstig ut så töm din cache och pröva igen. IE-användare håller in shift och klickar på reload-knappen, FF-användare trycker ctrl-f5.

<form method="post" action="http://www.fz.se/poll.fz">
<input type="hidden" name="data" value="YToyOntpOjA7czo0MDoiODMwNjNmYTNmNjAyYmIyMmM1MjgzZTI1MzkwMGQ4Y2U4MTQwODdhZiI7aToxO2E6Mzp7aTowO2k6MTtpOjE7aTo0O2k6MjtpOjMzMDt9fQ=="></input>

<input type="radio" name="q4" value="22" checked="checked" class="form_input_radio"></input>

Dice

<input type="radio" name="q4" value="23" class="form_input_radio"></input>

Starbreeze

<input type="radio" name="q4" value="24" class="form_input_radio"></input>

Avalanche

<input type="radio" name="q4" value="25" class="form_input_radio"></input>

Grin

<input type="radio" name="q4" value="26" class="form_input_radio"></input>

Massive

<input type="radio" name="q4" value="27" class="form_input_radio"></input>

SimBin

<input type="radio" name="q4" value="28" class="form_input_radio"></input>

MindArk

<input type="radio" name="q4" value="29" class="form_input_radio"></input>

Daydream

<input type="radio" name="q4" value="30" class="form_input_radio"></input>

Paradox

<input type="radio" name="q4" value="31" class="form_input_radio"></input>

Amuze

<input type="radio" name="q4" value="32" class="form_input_radio"></input>

Jadestone

<input type="radio" name="q4" value="33" class="form_input_radio"></input>

Annan studio

</form>

Personligen gillar jag spel med svår inlärningskurva - blir så mycket mer tillfredställande när man väl börjar behärska den då. 05/09 Tråkigt, för det vore ju bra om dom som testspelade spelet reagerade när dom känner att svårigheten når graden "Aj, det här kommer inte många klara av", istället för att rycka på axlarna och säga "Kan jag klara det, så kan alla klara det" eller varför... 05/09 ^Skulle även vara bra att se hur många som har röstat totalt (så man slipper räkna ut det själv om man nu vill veta). 04/09 It has been done! 04/09 Ja, det är gamla Target Games/Äventyrsspel. Det var ju även de som höll i Tradition-butikerna från början. De som nu tyvärr har blivit uppköpta av amerikanska EB Games och streamlinade till hemska skitbutiker som bara säljer tvspel till tolvåringar. Jag... 04/09 Jaså är det Paradox? Där ser man...har fortfarande nästan allt dom gav ut under 80 talet :D 04/09 Paradox får min röst. Har varit ett fan sen dagarna de hette"Äventyrsspel" och gjorde bordsrollspel på 80talet :) Nu liksom då skapar de detaljerade spel med mycket djup och potential att sysselsätta en länge, länge.... 04/09 Hehe det stämmer - tänkte inte så långt :P Men fan vad kul det var...även om du gick solo för det mesta med helikoptrarna ;) (iofs, du blev betydligt bättre mot slutet) Battlefield 1942 med BF2 motorn och mer realistisk pansar på fordonen...och jag är... 04/09 What he said. Fast det mesta hänger på BF 2142 nu, om även det spelet dras med problem så vete fan... Och Ankh, det var faktiskt pre-Alpha, inte Beta. Nu ska vi inte överdriva. :) Edit: Yay! Inlägg nummer 300! 04/09 Något förvånad över att Paradox fått så lågt... Edit: wookiee numera är ju Victoria 1836-1936... Med expansion vill säga. 04/09
Skicka en rättelse