GE MIG WII NU! 15/09 Jag tolkar det som att man kanske kan svinga svärdet på typ 4-8 olika sätt, beroende på vilket håll man viftar kontrollen åt. Animationerna är då förrenderade så allt flyter ihop fint och ser bra ut. Det blir endå så mycket mer frihet med svärdet än vad... 14/09 Tack. Internet är stort, så länkar underlättar. Edit: Kan fortfarande inte hitta någon info om man kan vifta svärdet fritt eller inte, så jag får väl vänta och se om lite mer konkret information dyker upp :) 14/09 www.redsteelgame.com bara gå in på developers blogg..... 14/09 Svårt att tolka exakt vad de säger i det där citatet, men det låter ju som om man inte kommer kunna vifta svärdet fritt. Dock så verkar citatet vara lösryckt från något större sammanhang, så vore intressant att se en länk till alltihopa. 14/09 Hmmm, antar att någon gav ut fel information då. Direkt från utvecklarna sjävla : "In other words, while the shooting was fairly straight forward, point-and-shoot, it was the sword play that proved to be a true challenge. We quickly learned that wieldin... 14/09 Jag har fått höra att det är tvärt om, att svärden inte är dynamiska utan det är förprogrammerade svingar och slag. Någon som har fakta ? 14/09 Svärdet ska man kunna svinga som man vill, vilket inte var möjligt på E3. 14/09 kul om det vore helt dynamiska rörelser, eller hur man nu beskriver det bäst, så att du verkligen kunde svinga svärdet åt vilket håll du vill. antar att det är vissa hugg inprogrammerade nu 14/09 Får dom till det här med kontrollen kan det bli riktigt bra :) 14/09
Skicka en rättelse