Det flera gånger av- och återupplivade [[MMORPG]]:t #Warhammer Online: Age of Reckoning har nu kommit såpass långt i utvecklingen att en spelbar alpha-version visats upp på diverse håll. DaoC Vault provspelade nyligen en dylik och intrycken därifrån finns nedplitade i en bildflankerad förhandstitt.

Tror taunt funkar olika på olika raser. Dvärgarnas tanks funkar ju så att dem får "grudge" om dem eller en allierad blir slagen på, grudge används sedan för att göra mer skada. Så slår man då dvärgens healers så blir han elak som attan och gör mycket... 05/10 Gillar deras lösning på taunt i pvp :) blir inte rätt in på healern som i wow 04/10 Eh...jaha? Visst ser dom bra ut, men det tillför inte direkt mycket till Warhammer :P 04/10 Sant, men WoW är igentligen rätt bra att jämföra med - med tanke på att dom tog all sin inspiration från Warhammer. Men jag vill nog påstå att Mythic > Blizzard. 04/10 best pics so far http://www.pbase.com/khromer/image/64782164 http://www.pbase.com/khromer/image/64782166 04/10 Men snälla, jämför inte WoW med något Mythic har skapat. 04/10 Ge WAR fort som faaaaaaaan! 04/10 Precis 3 fronter mellan 2 lag på varje. Men du är fri att ta dig till de andra och hjälpa till. Men 3 olika lag som i DAoC gör pvp mer levande typ. För när somhelst kan det tredje laget komma och nita de som krigar typ. Gör att det också inte blir katas... 04/10 Alltså, Det är ju 3 fronter kan man säga. Men dock kommer ALLA raser kunna hjälpa till på alla slagfält. Är som i wow, typ slagfält med olika historia och raser som leder konflikten. p.s Har för mig att detta nämndes i någon av alla dom video intervjuer... 03/10 Dosman chaos bankar bara skiten ur varandra när det inte är typ "crusades" mot empire och resten. Sen att Dvärgar och Alver oftast inte drar jämt, men dem har varit både allierade och i krig flera gånger i storyn. Så det skulle visst kunna bli iallfall... 03/10
Skicka en rättelse