#Medal of Honor-serien fick en rejäl smäll efter att #Infinity Ward släppte sitt #Call of Duty för fyra år sedan. Om #Medal of Honor: Airborne kan återta tronen bland andra världskrigspangare återstår att se när det dyker upp på pc, Xbox 360 och Playstation 3 senare i år men är du nyfiken på hur utvecklingen går är ett besök på IGN motiverat.
Där kan du läsa producenten Patrick Gilmores redogörelse över arbetet med att spela in ljuden som ska användas i spelet.
How many hours in the air has the team logged developing this title?
Patrick Gilmore: Well, if you count all the time in Hondo, Texas, with the C47, the audio team alone spent about eight man-days. If you count the team members who went and parachuted to try to get close to the airborne experience, you can add probably another 30 man-hours of blinding fear, followed by a short time of relief, euphoria and insight. If you count team hobbies, which include snowboarding, mountain biking, moto X and dune ATV, the number goes a lot higher. We are a team that likes to get airborne.
On the other hand, the airborne were infantry troops, and the ground game is as important as a safe jump and landing, so we're concentrating there a lot.