Bioware låter röja att testversionen inte längre är tidsbegränsad. Prova alla åtta klasser och lek omkring i en utvald flashpoint och något pvp-område tills du storknar, eller når nivå 15.

#Star Wars: The Old Republic har haft en ryckig färd, där #Bioware i slutändan kanske faller tillbaka på free-to-play-modellen för den galaktiska sagan. Nu röjer dock företaget att deras testversion i och med version 1.3.2 uppdaterats till att inte längre vara tidsbegränsad. Det innebär att du som är sugen på att prova på liret har möjlighet att besöka trial-sajten, registrera dig och sen svinga loss med allsköns ljussablar.

Du kan prova på alla åtta klasser, ta del av en flashpoint (raid/instans) och prova på pvp-läget. Upp till nivå 15, varefter du får kasta ut lite kosing i rymden för att få tillgång till resten.

Vad skulle få dig intresserad av The Old Republic?

Spelar flera gånger i veckan, har nu 3 olika karaktärer som jag jobbar med i omgångar och hjälper varandra med med utrustning, pengar osv. Funkar helt ok för mig men jag tokälskar hela storyn som omvälver SW. Spelade SWG när det begav sig och saknar ege... 19/07 Skit i TOR och gör KOTOR3, skulle fan köpa 3 kopier av det. 12/07 Det är sant.. Hoppas dom kommer fixa lite mer end game content snart. Skulle dom fixa pod race skulle jag aldrig sluta spela! Men storyn på klasserna är väldigt bra! :) 11/07 Tror EA tryckte på dom att släppa spelet. Det hade jag också gjort om mina grabbar hade utvecklat en smörja efter 5 års utveckling och miljoner som gått till röstskådespelare innan ens spelmotorn är stabil. Då spelar nog några år till i utvecklingen ing... 11/07 nä skulle inte tro det EA :) moving on! 11/07 nej tack 11/07 Du snackar om Battlelog och BF3's problem. Att det inte funkar som de tska är BF3 inte Origin.. Att du måste gå ut ur spelet för att starta en server är Battlelog, dock är Battlelog precis som att ha en vanlig menu fast med mera. Jag hade nog också före... 11/07 Min gissning är att dom var övertygade att star wars märket var tillräckligt för att hålla kvar spelare tills dom utvecklat spelet mera vilket med facit i hand inte riktigt stämde. 11/07 Desperata nja, det är ju ett MMO med en planerad livslängd som ska hålla väldigt länge, då är det klart att dom hela tiden måste hitta sätt att locka spelare, så fungerar det ju för alla MMOs eller alla prenumerationstjänster för den delen, du har väl... 11/07 Varför tänkte man inte till lite innan man släppte spelet? Hade man inte testare som tröttnade efter 50 ? Förstår verkligen inte hur man kunde missa detta. 11/07
Skicka en rättelse