Resurssystemet är typ ett zero-sum system, ingen resursfarming när man spelar utan man bestämmer ett visst värde man får köpa trupper för och när du förlorar trupper får du sakta tillbaks värdet för dem för att enl. massive belöna aggresivt spel. Ang.... 16/05 Mumsfilibaba! Ska bli gott att sätta tänderna i detta spel. 16/05 Snygga modeller, men vad har hänt med skalan? I mittenbilden ser det mest ut som radiostyrda bilar som åker bredvid buskar. Nåja, kanske blir finare i det riktiga spelperspektivet, Relic har ju lyckats grymt bra med COH även fastän deras modeller är mer... 16/05 ser mycket snyggt ut, men vad har det sagts om spelets gameplay? Hur fungerar resurshanteringen, hur kallar man in nya trupper osv. Kommer det att påminna om ground control på något sätt eller? 16/05 Jag ær inte mycket før rts men av någon anledning så attraherar alltid massive's rts mig av någon anledning. Mycket bra shit. 16/05 ehh kanske för att tyskland e med i nato? och för att järn korset e deras armé märke sådär allmänt lixom :P niciga bilder oh fan vad ja längtar... :D 16/05 15/05 Nej, men det fanns ett litet land som hette västtyskland som ingick i försvarssamarbetet NATO som motvikt mot öst:s Warsawapakten. 15/05 Detta är äkta spel kärlek!:heart: 15/05 Spelet ser ju riktigt snyggt ut. (Hoppas det ser lika snyggt ut med menyer och utzoomat i det läge som man mest spelar i) Märkte dock att det var tyska märken på några av tanksen (från WW2). Skulle inte World in Conflict handla om Ryssland som attackera... 15/05
Skicka en rättelse