#Irrational Games vill uppenbarligen inte vara sämre än andra utvecklare och har därför släppt en utvecklardagbok. I den drygt fyra minuter långa filmen talar företagets Ken Levine, Melissa Miller och Nate Wells om #BioShock unika aspekter som det avancerade AI:n och de olika sätt som du kan lösa problematiska situationer på.

[v=614]

om man i en inledning av en trailerfilm säger att fps-scenen är tråkig på grund utav korridorsskjutande, att alla spelares upplevelser är samma och att man i bioshock ska få kunna utveckla sin karaktär själv så vill jag faktiskt veta hur de hade tänkt... 20/06 Visst kan man påstå att det här bara är ännu ett FPS i korridorer, men då kan du säga precis samma sak om System Shock 2 och då visar man bara sin egen brist på kunskap ;) 20/06 Om det är det enda intressanta med striderna så är dom riktigt illa ute. Förhoppningsvis kommer spelet ha betydligt mer intressanta inslag än detta. 20/06 tittade du utan ljud eller? det intressanta var ju hur de här little sisters och big daddies fungerade tillsammans och gentemot dig.. 20/06 Jo, för att alla RPG element och liknande är inte det som säljer. Jag tror inte längre det blir lika bra som jag förväntar mig men det blir nog över medel i alla fall... 20/06 SKumt jag såg den här trailern för längesedan men jag har ingen aning om vart..dick ser jag verkligen fram emot det här spelet, System Shock 2 var ett grymt spel och det här kan ju inte bli sämre. 20/06 Åhh som man längtar efter det här...har trånat alldeles för länge efter Bioshock å Crysis för att d ska va nyttigt...but soon my friend sooooon :p 20/06 de tyckte att fps scenen var tråkig med alla sina korridorskjutare och visar sedan i stort sett bara korridorer och skjutande? 20/06 Det här såg ju rätt intressant ut, har inte riktigt brytt mig om detta spel tidigare.. 20/06
Skicka en rättelse