Äntligen har en gameplay-film släppts från Dead Island: Riptide – och den är nio minuter lång.

#Dead Island: Riptide släpps den 26 april men trots att datumet närmar sig har vi ännu inte fått se rullande gameplay. Något vi nu tack vare IGN kan råda bot på. Alex Toplansky, creative producer, guidar oss genom nio minuter i den zombietunga uppföljaren.

#Deep Silver var nyss i "deep shit" efter att ha frestat spelvärlden med blodiga bröst.

http://widgets.ign.com/video/embed/content.html?url=http://ww...

Shit happens 24/01 Om ändå det var mer moddbart till PC och mindre arkadigt i sin design... 24/01 Själva storyn och gameplayet tyckte jag var ok, vapnen och så är bra gjorda & det är alltid kul att sparka ner zombies i pooler/köra över dem etc! Det enda negativa jag kommer på är att deras skillträd/talent tree är ganska dåligt gjord, obalanserad osv... 24/01 Dead Island är underbart i all sin enkelhet. Co-op var upplyftande och riktigt roligt. Visst är det enkla quests och begränsat med gear osv men det är ändå jävligt underhållande. Ser fram emot Riptide så jag kan bränna lite "daylight" :) 24/01 Brilljant spel i Co-op trotts sitt mediokra meny system. (Pc då). Inne på andra varvet med min char (och mina polares) just nu. Funkar kanon att lira om med samma characters. 24/01 Vissa gillar det, vissa tycker det är rena dyngan (input my name) 24/01 Själv kallar jag det för mycket sämre än det verkar, spelandet är så hackigt på något sätt och flyter aldrig på. Repetetiva uppdrag spring hit hämta det mmorpg style. Allmänt omständig multiplayer och hur spelet sparas eller inte. Trodde det skulle vara... 24/01 Skulle inte kalla det uppföljare, snarare en fristående expansion. 24/01 Känslan är väl att detta är mer av en "1.5"-uppföljare än en "2.0"-dito. För övrigt borde jag snart ge originalet en chans. Många säger att det är bättre än det verkar. 24/01 Bara jag som tycker det ser exakt likadant ut som Dead island? Ser inga nya förändringar än grafiken. 24/01
Skicka en rättelse