Nvidia har släppt en jämförelsevideo som visar Hawken med, och utan Physx aktiverat.

#Nvidia har släppt en jämförelsevideo som visar #Hawken med och utan Physx aktiverat. För er som nu undrar vad tusan #Hawken är (förutom ett snyggt namn), då hänvisar vi till Michael Gills förhandstitt på spelet. Den korta versioner är stora mechs som krigar mot varandra. Det är tänkt att bli free to play.

Nu vet vi att det finns många pc-fantaster på forumet, och vi är som alltid intresserade av era tankar. Mata oss med dem!

Tycker att off-läget ser bättre ut :P Sen är jag en sån som inte gillar för mycket "häftiga" effekter. 31/01 Kan jag få detta till Xbox! 31/01 Visst finns det folk som är tävlingsinriktade, men det är ju inte precis så att man blir påtvingad effekterna. Fler valmöjligheter gör att fler lockas till att spela det. Hade dom dock envisats med att täcka skärmen med ögongodis så förstår jag att tävl... 31/01 Jag förstår ditt resonemang till 100%, men vissa personer är mer tävlingsinriktade än andra. Det jag menade med mitt inlägg var väl mer att 95% av alla som spelar spelet kommer inte använda det. Känns bara som det är onödigt att lägga ner tiden/pengarna... 31/01 Det går att fixa så att ni kan få "PhysX Apex Turbulence" NU i Hawken. Vill ni veta hur: Skicka ett PM här på FZ så skickar jag gärna info till er hur ni går tillväga. Keep in mind though, Att PhysX Apex Turbu... är inte I SPELET så att säga utan mera... 30/01 Erkänner att jag är en AMD användare men jag favoriserar ingen av dem. DET DÄR klippet var dock det mest patetiska jag skådat på riktigt länge hahah!! Jag tänkte för mig själv, "snacka om slöseri med programmering och prestanda". Nu vet jag ju inte om... 30/01 Inte glidtacklar?!? :D 30/01 Det kan inte vara roligt att göra spel till oss PC-spelare. När det inte är några coola effekter osv. så skylls det på konsolanpassat skit och nu säger många att häftiga effekter bara är i vägen. Hmmm..... gnällspikar. 30/01 Onödigt, i vs spel där det gäller att se och höra bra så stänger man ju av alla konstiga saker som påverkar sådant till det sämre. 30/01 Och du vet hur UE4 fungerar? Effekterna i UE4 drevs garanterat av GPU:n. Alltså på samma sätt som PhysX, bara det att i stället för att vara låst till Nvidia-kort så kommer det vara öppet för alla, vilket verkligen är på tiden. PhysX är ju ingen mirakel... 30/01
Skicka en rättelse