Genom åren har #Massive Entertainment gjort sig ett namn inte bara tack vare roliga spel utan också för att de kan leverera visuella upplevelser utöver det vanliga. #World in Conflict ser inte ut att bli något undantag och i en mer än fyra minuter lång film kan du se varför då företagets grundare Martin Walfisz visar upp spelets förstörbara terräng och DirectX 10-funktionalitet.

[v=821]

Jag tror inte du har spelat det nog... Att zooma in maximalt på fiender är faktiskt en del av gameplayet. Har du till exempel helikoptrar och anfaller en vanlig trupp med infanteri så vill du så snabbt som möjligt ta ut den nissen i truppen som har AA... 29/07 http://www.razerzone.com/world-in-conflict/ 27/07 woooooooooooooooow 27/07 LOL :D Sköna lirare, mer sånt :up: 26/07 Det var inte små ninjor? Razer har en tävling iaf, de har plaserat små ninjor i betan, hittar man dom i tar scrrenshot så kan man vinna hardvara ...... 26/07 Det var faktiskt ett rätt tråkigt spel - ur autentiskt perspektiv. Det är jättefin grafik när man zoomar in fordon och soldater, visst. MEN NÄR HAR MAN NÅGONSIN TID ATT GÖRA DET I DETTA SPEL? DET SMÄLLER ÖVERALLT HELA TIDEN. MAN MÅSTE MASS-SKICKA TRUPPE... 26/07 Tyckte faktiskt också spelet inte var specielt roligt iaf inte betan och spelet är inte ens i närheten av i samma klass som COH i varken grafik eller gameplay enligt mig. Sen angående optimeringen jo den var väl lite si så där dock så hade jag lite blin... 25/07 Sparable - Nvidia har beta drivare för WiC betan, prova och se om dom gör någon skillnad. Birchoff - God_rays_. Fast Godrace låter som ett intressant spel ;) 25/07 Det där med röken och helikoptern. Det finns väl fan inte i betan? För jag spelar det typ varje dag och har inte märkt av det. 25/07 Ganska kul spel överlag, vad jag testat (betan) hittills. Kul koncept med klass-baserat (TF) RTS, där man samarbetar med grupper av olika enheter. Kul med bra spel, för ärligt talat ser vi väl rätt få av dem nu för tiden - de där spelen som genomgående... 24/07
Skicka en rättelse