#Infinity Ward har inte direkt snålat med filmmaterialet från den hypade förstapersonspangaren #Call of Duty 4: Modern Warfare och nu är det dags igen. Denna gång mäter rullen in på respektabla en minut och 54 sekunder och visar upp hur du kan arbeta i det tysta istället för att springa in och skjuta som en tok.

[v=910]

Jag gillar realism. Hur roligt är det när man vet att man håller i en modern automatkarbin av valfri sort och upptäcker i spelet att den är lika kraftull och effektiv som ett ärtrör? 21/08 Nu missförstod du mig, jag håller med dig till 100% om detta. Spelutvecklare tror ibland att "realism" innebär långsam och tråkig gameplay, men det jag är ute efter är realistiska reaktioner på fienderna och realistisk ytterballistik. Alltså detaljer... 15/08 Varför måste alla prata engelska?, så dåligt... 14/08 Nej vi vill inte ha realism. Detta är datorspel och de ska vara kul och energiskt. "Realistiska dator spel är bara sega och slöa" - Hur kul är det att krypa runt som en snigel och ligga i en buske i en halvtimme. 14/08 Ser onekligen intresant ut att vara prickskjytt i CoD4, jag är en av dom som äslkar den rollen. Fast nu kommer frågorna, hur är det med gräs och buskar kommer dom renderas även på långt avstånd så man kan dra nytta av dom eller kommer det bara vara i... 14/08 Slutet är så underbart! 13/08 Ge mig länkar till dessa flashspel som är bättre än CoD serien! Så slipper jag spendera så mycket pengar. :) Är inte ljuden inspelade från riktiga vapen? Att spela SP är kul omväxling, men det är MP som lockar för många och där finns ingen "räls". 13/08 Waaaah tänk om 90% av BF2 communityn börjar spela CoD4. :O 13/08 Bara jag som tyckte det såg väldigt klumpigt ut att snipern var så otroligt nära sitt mål? F.ö så tyckte jag att det såg strålande ut. 13/08 Du borde ta och titta på filmerna från E3 där man ser lite ur ett SP uppdrag där man blir riktigt imponerad hur realistiska rörelserna är. Tycker att det är bra att dom har gått ur WW2 temat och börjat vidga horisonterna litegrann iaf. Ser ut som att... 12/08
Skicka en rättelse