Igår kom #Ubisoft Paris med glädjebudskapet att Playstation 3-versionen av #Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 har gått guld och kommer skeppas ut till spelbutiker innan månaden är slut. För att fira detta har de släppt tre filmer som visar upp hur de utnyttjar rörelsekänsligheten i Sixaxis i spelet.

[v=955]

[v=956]

[v=957]

Veneratio kan bero på att det är 2 helt olika spel på PC och Xbox, olika utvecklare osv. Enda som är samma i spelen är storyn ungefär. Men just GRAW på PC är rätt fattigt... fiende AI'n i spelet är riktigt jäkla tråkig och är rätt ofta bara kanonmat ell... 20/08 Rainbow six? 19/08 Det är bara din okunskap behöver inte tycka att du förtjänar nå skit för det. Det är skillnad på PC-spel och konsol-spel. 19/08 Kanske bara är jag men det ser ut som det är lättare på consoll, kolla hur han slänger sig ut i det öppna och fortfarande lever 5sek efter det och när han springer från skydd till skydd är det ganska klumpigt med, vem som helst skulle kunna skjuta honom... 19/08 Är det en portning? Har för mig att det släpptes senare pga att det är svårare att utveckla till PS3. Men men, kanske jag som drömmer igen. 19/08 Har väl ändå inte kommit ut nå speciellt till xbox som man fått vänta på. Men portningar suger... det lär graw också göra. 19/08 Ja han menade nog till ps3:an, 360 versionen funkar ju klockrent så det är omöjligt han menade det?? :) Synd bara att alla ps3 ägare jämt måste sitta och vänta flera månader innan dem får smaka på liren? 19/08 optimerat det lite mer? Tvåan funkar alldeles utmärkt för mig till 360 o.O Eller menar du optimera det för ps3an? såna fall hoppas ja det med så det inte blir en kass port hehe 18/08 Tyckte att filmen var ganska intetsägande. En mer informativ hade varit bra. 18/08 Enligt mig, allt. Men men, smaken är som baken. :) 18/08
Skicka en rättelse