#Battlefield 4 har inte varit världens mest stabilaste spel sedan det släpptes i slutet av oktober. Det var till och med såpass buggigt att alla nya tillägg stoppades temporärt för att #Dice skulle kunna jobba med alla problem istället. Nu bär detta tilltag frukt, och en patch har släppts till PC-versionen.

Bland annat ska problem i nätkoden ha fixats till och den irriterande ljudbuggen är utplånad. Om du är sugen på att se vad gubbarna och gummorna på #Dice fixat till, och detta utan att besöka Blues News, då hittar du alla punkter nedan.

Klicka för mer information

[ul]
[li]Fix for a crash that would cause the game to stall, resulting in a sound loop. This should eliminate most of the problems relating to this.[/li]

[li]Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.[/li]

[li]Fixed one of the issues related to the so-called “Netcode” (see below for details).[/li]

[li]Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle's minigun would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped.[/li]

[li]Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.[/li]

[li]Fix for graphical flickering appearing on terrain.[/li]

[li]Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.[/li]

[li]Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out.[/li]

[li]Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed.[/li]

[li]Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived.[/li]

[li]Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.[/li]

[li]Made NVidia 331.82 or later driver versions mandatory for all players.[/li]

[li]Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers.[/li]

[li]Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems.[/li]

[li]Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard.

[/li]
[/ul]

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493751293414/ "Just a quick note that we aim to fix the recent SLI/CrossFire flickering issue in a custom patch planned to go live Dec 20 (this might change.) We will get back with full patch... 19/12 https://twitter.com/Striterax_ "Ali Hassoon ‏@Striterax_ 22m PC Patch will go live tomorrow morning, fixes issues with SLI & Crossfire and some other fixes, patch notes to be posted in the control room" 19/12 Nu ska jag spela BF: Bad Company 2! :D 18/12 Äntligen kan jag spela "End Game" på BF3. Efter en ominstallation i Win8, 64bit. Bättre sent än aldrig. :) Vet inte vad felet var i Win7, men det funkade aldrig. Laddningen av End Game-kartorna stannade varje gång. Hoppas att BF4 snart blir som DICE pra... 18/12 Så långt är jag med. Jag försvarar inte Dice på något sätt. Jag har själv lagt BF4 på hyllan tills de fixar all dynga. 18/12 ÄNLIGEN KAN JAG SPELA MINA 4 NYA KARTOR :up: 18/12 Värt att tillägga så har jag inte kraschat en enda gång än, buggar kan jag stå ut med, men kraschar är betydligt mer frustrerande. 18/12 Skärpning säger du? Det här är fan inte skolan de går på. Vi snackar om en spelstudio med över femton års erfarenhet och den högsta budgeten man i princip kan få för spelutveckling. BF3 kostade väl mer än 10 gånger så mycket som Sveriges genom tiderna... 18/12 Till skillnad från Dice så erkänner utvecklarna bakom DayZ att vi har med en alpha att göra åtminstonde. 18/12 Det ær ju iaf en uttalad alpha, lol. och TACK, det værmer. 18/12
Skicka en rättelse