Demosläpp brukar vara ett tydligt tecken på att spel närmar sig färdigt skick. Men ingen regel utan undantag. Den tidskrökande shootern #TimeShift dök upp i demoform i januari förra året, varpå det beslutades att liret krävde åtskilligt med arbete innan release. Den 30 oktober vaknas premiär (hoppas vi) och en ny pc-demo har i dag släppts. Storleken är 1,2 gigabyte och vi håller tummarna för att #Saber Interactive lyckas bättre denna gång.

[fi=4427]

Alltså jag måste säga att det här liret var bland det stelaste på länge 15/10 Förstår inte att folk fortfarande orkar klaga på Vista. 15/10 Har kört Vista i fyra månaders ti... Har inte haft några problem med spel... Även gamla spel som jag fortfarande spelar, fungerar utan problem, BF2, BF2142 m.m... 15/10 Visst vista är buggit men fortfarande dugligt för användning. Var mycket mycket värre för 1-2 månader sedan. Fixa vista up-to-date så funkar det faktis rikigt bra. 14/10 Förstår inte att det finns Vista folk. Vista är ju fortfarande fullr av buggar 14/10 Grymma förmågor, dock inte så mycket känsla i liret 14/10 Underbart lir. Stoppa tiden och rycka vapnen ur händerna på fienderna är en höjdare. Skönt med ett fps med ordentligt med splatter! 13/10 Imponerad, det var snyggt, skoj och trevliga miljöer ovanpå det. Sen gillade jag regnet och det mysiga lilla talet i bakgrunden. Ett kanonspel som skulle fått massor av uppmärksamhet om det inte hade behövt tävla med spel som COD4, GOW, UT3 etc etc. 13/10 Det känns inte alls som unreal-motorn tycker jag. Grafikmässigt tycker jag inte det var någon superhit, men är nog lite för old-school för att uppskatta alla dessa nymodigheter med post-processing och shaders o dx10 osv ;) Spelmekaniken tycker jag inte... 13/10 Coolt spel ja. Lite linjärt känns det med de osynliga väggarna. Fin grafik som man kan njuta av iom bra kodning. Nån som vet vilken motor det är? Ser ut lite som unreal motorn. 13/10
Skicka en rättelse