Igår fick vi reda på att Playstation 4-versionen av #Thief kommer att köras med en upplösning på 1080p, medan Xbox One-versionen får nöja sig med 900p. Om detta har något inflytande på potentiella kunder när det släpps nästa vecka, är dock oklart. Det vi vet är att Garrett smugit ut ur skuggan för att synas i lanseringstrailern som förbereder spelets väg till butikshyllorna.

JA som att anpassa till en konsoll tex 24/02 Efter att ha spelat ett tag så kommer man till en lite "psykedelisk" sekvens i spelet... verkar som det blir lite mer övernaturligt gojs även i det här spelet. Nästan lite besviken... btw... fungerar ypperligt på konsolerna... tror inte det blir lika... 23/02 Ny video : https://www.youtube.com/watch?v=7ZyA61BReh8 Dock spoilers för spelet om man nu vill spara det goda tills spelet släppts. 22/02 Det har jag också för mig. 22/02 Har för mig att DX: HR har 100 som max-värde. 22/02 Underbart! 90 i synfält är helt acceptabelt. 21/02 Kollade livestream från ett par dagar sen och där kom frågan upp om FOV , de svarade att det gick o ändra FOV så med tanke på att det är NIXXES som gör PC verren så bör man kunna ändra till åtminstone 90FOV med tanke på deras trackrecord. 21/02 FOV kan man förmodligen ställa in precis som med DX: HR, det är samma utvecklare och vi vet att de har lyssnat en hel del på vad folk vill ha. Dessutom så förväntar jag mig inte ett väldigt enkelt spel, för det var knappt DX: HR heller, där det är i sto... 21/02 Det finns vissa som mår dåligt att spela ett FPS spel som Thief ifall man inte kan ändra field of view, samma sak kan man även se när vissa testat Oculus. Jag har inga som helst problem med att köra med låg FoV, dock föredrar jag en hög sådan när jag... 21/02 Ha ha, vilka jävla gnällrövar ni är. Mitt tips är att helt enkelt ge fan i spelet. Själv ska jag tillsammans med några andra gamla spelnördar koppla en projektor till en gammal desktop och spela space invaders och pong mot en laduvägg och dricka brännvi... 21/02
Skicka en rättelse