Need for Speed-serien har knappats gjort sig känd genom sin realism. Av dagens rulle att döma tycks det dock som om #EA Black Box-studion vill ändra på den uppfattningen. I den närmare två minuter långa filmen pratar de nämligen om #ProStreets skademodell som är betydligt mer avancerad än tidigare års upplagor.

[v=1515]

Jag förstår inte riktigt vad han menar med att inget spel kan nå pro streets skademodell, om jag våltar av vägen och flyger ca, 3 meter upp i luften, så går inga rutor sönder, motorn börjar inte ryka, eller taket böjs in. han kan inte ha spelat många... 11/11 Har du testat demon? Körkänslan är totalt obefintlig om du frågar mig, dum som man var lyssnade man på deras påstådda realism yttranden, antar realism är relativt när det kommer till NFS utvecklarnas ritbord och borstsämd med Live For Speed som man är... 11/11 Vah!? Varför trött på det? Bara för att ett par versioner inte är perfekta behöver man inte ge upp på serien. Spelen har i.a.f. under åren fått sig en rejäl ansiktslyftning och NFS:PS ser underbart ut. Rätt banor och körkänsla kan göra det till ett topp... 11/11 Asså, jag är så trött på NfS serien så jag orkar inte ens begå ett brott och ladda ner spelet illegalt. 10/11 Knäcker inte motorstorm's skademodell prostreets nåt så inåt helvete? Eller är jag helt ute o cyklar nu? 10/11 tydligen har han inte spelat burnout 10/11 Förstår vad du menar men när du också överdriver kommer vi inte långt i diskussionen. Inte skall de "såga sitt eget spel". Folk är bara trötta på överdrifter. 10/11 Oh come on, vad ska han göra? Såga sitt eget spel innan det släpps? Klart han överdriver lite för att locka fler köpare (nej inte ni übersmarta på FZ, köpa ett spel från EA? NEVVAH!1!!1). 10/11 bulllll... nån som kört demot? damage systemet dem har byggt kan suga min.. 10/11 Detta känns som ett bevis på att EA är för ignoranta och bara tänker på pengar. FY EA 10/11
Skicka en rättelse