Efter 16 år trycker Casey "Mr. Mass Effect" Hudson på reset och börjar en ny resa i sin karriär.

Klicka för mer information

“After what already feels like a lifetime of extraordinary experiences, I have decided to hit the reset button and move on from BioWare. I’ll take a much needed break, get perspective on what I really want to do with the next phase of my life, and eventually, take on a new set of challenges.

Though there’s never an easy time to make a change like this, I believe this is the best time for it. The foundation of our new IP in Edmonton is complete, and the team is ready to move forward into pre-production on a title that I think will redefine interactive entertainment. Development for the next Mass Effect game is well underway, with stunning assets and playable builds that prove the team is ready to deliver the best Mass Effect experience to date. And the Dragon Age: Inquisition team is putting the final touches on a truly ambitious title with some of the most beautiful visuals I’ve seen in a game.

But while I feel that the time has come, this is without a doubt the most difficult decision of my career. BioWare is as magical a place today as it was when I started. The projects we are working on are some of the most exciting and prestigious in the world. The talent in our teams is second to none. And the people here are some of my closest friends. I’ve spent more time with many of you than my own family, and I have enjoyed every day of it.”

Casey also had a message of appreciation for BioWare fans:

“Long before I worked in games, I was fascinated by their ability to transport me to places where amazing and memorable experiences awaited. When I made my very first asset that I knew would actually make it into a game (the laser bolt in MDK2!) I couldn’t believe how fortunate I was to contribute in some small way to the process of creating interactive entertainment.

Now, having led the development of four major titles, I’m profoundly appreciative of the role I’ve been able to play in creating these games. The very idea that so many of you have enjoyed spending time in the worlds we’ve created is the defining achievement of my career, and it’s your support over the years that made it all possible.

Thank you.

I know that I leave our projects in great hands, and I join you in looking forward to playing them.”

han lär inte behöva gå till socialen iaf 10/08 "Casey Hudson, övergripande producent för Mass Effect-trilogin, lämnar Bioware. Efter 16 år har han beslutat att det är dags att gå vidare och "kliva in i en fas i sin karriär". " Det är väl som musiker som lämnar en grupp efter "all has been said and... 09/08 För vara helt ärlig så är det så mycket mer än bara den sista kvarten. När jag spela ME3 för första gången var jag helt exalterad och valde medvetet att ignorera många brister som man såg direkt. "Really? Magic Anti-reaper-weapon? Aja, Final Fantasy har... 08/08 Hade de gjort ett bättre slut, hade fler blivit nöjda. Väldigt simpel logik. Det är lätt att skylla på att hype:n var "för stor", men man kan inte skylla hur mycket som helst på det... Det fanns klart bättre sätt att avsluta det på. Men men, nu har de... 08/08 shamus young har gjort en bra förklaring av allt som är fel i slutet på Mass effect https://www.youtube.com/watch?v=qGFls5bWWJQ&index=41&list=PLDE05DB7FD5535298 för mig handlar det inte om att göra ett slut som gör alla nöjda. det handlar om att göra... 08/08 Det är förvisso hyfsat rimligt att önska sig, ett slut där de at the very least gav något i stil med listan av vad som hände efter slutet från Dragon Age Origins. Problemet är att även om de gjort något sånt så hade folk ändå inte varit nöjda. Nackdelen... 08/08 Ex: Crucible är faktiskt ett supervapen som typ disablar reapers sköldar( fuck yeah cliche, fortfarande bättre hurr durr starchild) och beronde på hur mycket och vilka war assets som du samlat in påverkar ditt slut :) Detta var faktiskt så jag trodde... 08/08 Visst, det är inte lätt och det hade tagit en jäkla tid, men jag hade velat se ett slut som faktiskt berättade vad som hände med alla de olika personerna man stött på... Inte varenda en kanske då det fanns en jäkla massa karaktärer, men många utav dem.... 08/08 Finner det helt bisarrt att folk tycker den sista kvarten på ett spel förstör upplevelsen av totalt 3st hela spel. Har hundratals timmar försvunna i Mass Effect, och även om slutet på 3an smakade väldigt surt så är det ingen som kan ta ifrån mig den fan... 08/08 Han ska börja jobba för Valve med Half-Life 3 08/08
Skicka en rättelse