En spelare nöjde sig inte med den vanliga vyn över spelet. Det här är resultatet.

Reddit-användaren Anteria nöjde sig inte med att se World of Warcraft som vi vanliga dödliga- Istället använde han olika script för att stänga av alla begränsningar i draw distance och fog för att skapa de här häftiga bilderna. Azeroth, från 16 kilometers höjd.

Svindlande, inte sant?

Se alla Anterias bilder i högupplöst format här.

Förutom att det finns mycket mer att uppdatera. 23/05 Jag tar inte illa upp. Och jag tycker inte att det behövs att få "samma stil" med dagens grafik. Att göra en hel overhaul av grafiken kräver mer jobb än vad de kommer tjäna på det med alla som inte längre skulle kunna spela det. 07/02 Haha sluta ta så illa upp. Går att få samma tecknade stil med dagens grafik också. 07/02 Nej, jag har inget minne utav det, ingen som jag spelat med under de 10år som spelet varit ute har tyckt det. De enda som tycker detta är grafikkåta småpojkar som vill ha spel som ser likadant ut som när de tittar ut genom fönstret. Spelet var gjord då... 07/02 Hah.. första bilden på världen ser ut som om den gjorts med HoMM 3 map editorn :D 07/02 Ye, bara systemet när man går från system till system har ju blivit extremt förbättrat från hur det var i början. https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Q9bZjBST-Dw#t=87 05/02 Nja, det stämmer ju inte helt http://www.cesspit.net/drupal/node/1297 och kommande http://www.mmo-troll.com/ccp-investing-in-new-graphics-engine-for-eve-online/ Så visst, händer ju mer än bara nya modeller, för att inte tala om hela walking in stations... 04/02 Om dom har 10milj subs så kan dom inte vara helt ute och cyklar... Eller? 04/02 Personligen tycker jag WoW konstant haft RÄTT grafik för ändamålet. Hela spelet känns lite tillyxat (pun intended) och det är helt rätt. Om spelet fick en sån där toksnygg realitylook skulle tecknat-känslan försvinna helt. Har däremot inte varit helt... 04/02 Samtidigt är det rätt stor skillnad på vad ett rymdspel kräver resursmässigt, eftersom man kan rita så mycket rymd. :) Så det är ju enklare att uppdatera det som finns utan att ändra produkten lika mycket. Tycker Wow har stått sig rätt bra, men samtidig... 04/02
Skicka en rättelse