Är detta det första gruset i maskineriet för Star Citizen-succén?

Vid det här laget trodde många att de skulle få skjuta på andra #Star Citizen-fans i den omskrivna "fps-modulen" men efter massa gameplay-demonstrationer på spelmässan PAX i april blev det tyst. Det är först efter ett längre inlägg om hur kul Chris Roberts har haft under motion capture-inspelningarna till kampanjen informationen smyger fram - spelläget försenas.

Utvecklarna har kort förklarat inte lyckats lösa alla tekniska aspekter av multiplayerläget till fots, vilket gör att inte det "når den förväntade nivån". Man funderar därför på att släppa en stor uppdatering till backers ändå för att visa upp alla andra förbättringar som gjorts de senaste månaderna. I dagsläget vet man helt enkelt inte när Space Marine, som spelläget kallas, är redo för allmänheten.

Wing Commander-spelen har dock aldrig varit kända för sin flygkänsla, utan kanske mer för deras storymode och cineastiska mellanscener, så det är nog mer där jag lägger mina förhoppningar. Elite har jag varit nöjt med så långt och det har ju framför all... 06/07 2011 började de med Star Citizen. 4 eller 5 år spelar inte så stor roll. Faktum att de utlovat så mycket och levererat så lite. Men tid att designa nya skepp till hutlösa priser har de tid med. Fan hur mycket pengar behöver de? Nu i juni har de fått iho... 03/07 Folk har skrikit "Pre-Alpha!!!" i ett år nu och det är fortfarande en buggig jävla röra med urusel flygkänsla. Dessutom har de sagt att det är alpha sen länge. Jag har testat många spel i Alpha och SC ligger rätt illa till i jämförelse med de flesta.... 01/07 Jag har skjutit på releasedatumet till 2017 , släpps det innan så är det bara bra :) 01/07 Det gör inget. Det tar ju tid att utveckla. 01/07 Du kanske skulle kolla lite uppgifter. GTA V började utvecklas våren 2008 och släpptes September 2013 till Xbox360 och PS3, drygt 5 år alltså. Star Citizen började utvecklas 2012 så 3 år hitills, plus att de under tiden har byggt upp hela företaget. 01/07 Den har jag inte hört på några år nu, de som backade spelet är väl medvetna om Freelancer. De är fans... Kort sagt sålde han sitt företag till Microsoft för att kunna fortsätta utvecklingen av Freelancer, i och med köpet slutade han på företaget men job... 30/06 Det var ett av insamlingsmålen vid 5 miljoner dollar: Samt utökning av FPS-delen vid 20 miljoner dollar: https://robertsspaceindustries.com/funding-goals 30/06 Du vet om att första versionen som släpptes var en pre-alpha? I princip kan du plocka vilket spel som helst (inklusive ditt absoluta favoritspel) och jag lovar dig att pre-alpha-versionen av det spelet också saknade mängder med funktioner, och det krasc... 30/06 Många som försvarar ett spel som haft lika lång utvecklingstid som GTAV och fortfarande inte gett en spelbar kod till alla backers...just sayin... (arena commander/hangar räknas inte) 30/06
Skicka en rättelse