Crackdown-trailern känns väldigt mycket Crackdown, konstaterade vi när vi fick se mer från #Crackdown 3 i tisdags. Ett av open world-spelets stora säljargument är att precis allting ska gå att förstöra, och teoretiskt ska vi kunna jämna hela staden med marken.

I ytterligare ett filmklipp får vi följa med när utvecklarna berättar mer om förstörelsen som än så länge ser ut att kunna imponera stort. Ett gäng byggnader åker på storstryk och vi får lära oss mer om hur det fungerar rent tekniskt.

Tack till anon239908 för detta #nyhetstips!
Ska funka åt båda hållen, bläddra lite i nyheterna här på sidan så kan du läsa om det 06/08 Jävlar vilken attityd det blev från dig då. 06/08 Men herregud människa. Du är väl medveten om att personer kan tycka olika eller? Större fanboy får man fan leta länge efter. Visst teknikdemot var nice, men hur den slutgiltiga produkter blir är det ingen av oss som kan svara på. Blir det som teknikdemo... 06/08 Har du t ex 30-40ms ping som jag har på Azure så kommer du inte märka det avsevärt från att du avfyrar vapnet och ser träffen i väggen. Inte mer än i BF. 06/08 Data skickas från en xbox till molnet, molnet räknar ut och skickar tillbaka. Hur i heöa friden kan dette inte resultera i ett rejält laggande? 06/08 Känns som att målstolpen flyttas varje gång MS visar upp nåt, så man slipper erkänna att MS visste vad de snackade om när de började prata om Cloud Computing i spel för två år sedan. 06/08 Nja, jag tycker det verkar kul i SP. Men det beror väl på vad man föredrar. 06/08 Därför är jag skeptisk. Ms visade en techdemo som kördes i en 100% kontrollerad miljö. Jag återkommer med reaktion när spelet släpps och vi får se den slutgiltiga produkten. Ser ingen orsak till att hypea ett techdemo. 06/08 Det de har visat hittills är en techdemo där de bevisar att man kan använda Cloud computing och att det fungerar. Alla som skrattade åt MS och sa att det inte var möjligt kan nu sätta sig i skamvrån. Hela syftet med avtäckandet på Gamescom var att visa... 06/08 -Nä inte i en världsom ser ut som ett futuristiskt World of Warcraft av en spel skapare ( David Jones) som lovade att efter hans första spel i serien skulle ingen spela GTA igen. Den här spelserien har överlevt på grund av hype quotes och lov ord, om... 06/08
Skicka en rättelse