Förra veckan gick Gamescom av stapeln och äntligen fick vi lite nyheter under sommarens speltorka. Ett av spelen som visades upp var #Rise of the Tomb Raider och nu kan vi bjuda dig på 13 minuter med gravskändning och dödsföraktande hopp.

Jag har inga som helst peoblem med att vänta tills de släpps till ps4, de kommer ju så feta releaser nu så jag kommer vara upptagen säkert hela nästa år 11/08 Gillar det! Detta får man vänta mer än ett år innan man kan spela. Tack Microsoft.... 11/08 De ska fixa allihopa, men det tar lite tid att fixa till emuleringen bra så de tar typ 50-100st i taget och vi gamers får rösta om vilka spel vi vill ha först. 11/08 Bara jag som stör mig på de hackiga animationerna? Får verkligen hoppas att dom är bättre vid release. Oh well Dom hinner säkert fixa till lite av det tills det släpps till pc eller ps4. 11/08 Hmm, rösta? jag trodde bakåtkompatibel med 360 betydde att alla 360 spel fungerade, vad har jag missat nu då? 11/08 Håreffekter är något som spelutvecklare har en tendens att överdriva med. Lagom är alltid bäst och när tekniken fått mogna lite så kommer nog utvecklarna inse det och bli lite mer restriktiva med håreffekter. 11/08 Ser fram emot detta! hoppas det blir en bra port som föra spelet :) 11/08 Spelet ser väldigt linjärt ut med ingen direkt fokus på klättring, precis som i det förra spelet. Det känns mer som klättringen är med i sekvenser där det ska hända något cinematiskt istället för vara ett stort fokus som i de äldre spelen. Och så är det... 11/08 Precis vad jag också upplevde. Speciellt i början i bilen, ser ut som håret rör sig i slowmo till skillnad hennes rörelse. Men tro säkert det blir nice. 11/08 Fixas ju till när definitive edition släpps 2016 ;) 11/08
Skicka en rättelse