Nedskalning eller ej, det är ett bra tjusigt New York som har skapats i Malmö.

Diskussionerna kring huruvida grafiken i #Tom Clancy's The Division skalats ner på pc för att inte överglänsa konsolversioerna har överskuggat faktumet att det är ett bra tjusigt New York #Massive Entertainment byggt upp.

I en ny trailer visar man de olika grafiska effekterna som ligger till grund för ögongodiset och för att hamra in budskapet visar man detta i 60 fps. Nu måste vi bara vänta i två veckor för att se om det finns ett engagerande spel under den glänsande ytan.

ja då får du väl tycka det då. Jag vill ha de där extra fpsen om ca.1 vecka och inte om 3-5månader. Sen kan man väl byta när Ti versionen av pascal kommer om man nu vill det. 25/02 Såvide de inte, som nämndes i videon, trixar med ljuskällor och lägger till en svagare ljuskälla på den huvudsakliga fast som lyser åt alla håll för att skapa en illusion av reflekterande ljus. Kan inte påstår att det var någon större skillnad för mig,... 25/02 Ljuskällor som reflekteras/studsar mot ytor istället för att bara lysa upp den första yta ljuset riktas emot, och därmed skapa en långt mer realistisk ljussättning? Det var iallafall vad videon sa mig. 25/02 Om de till att börja med skulle få tag på någon frivillig på Massive Entertainment till att ställa upp på en intervju med vill säga. Om de skulle få tag på en person som svarar på alla frågor så skulle det med stor sannolikhet säkert leda till att Ubiso... 25/02 Precis vad jag kör idag tillsammans med skylake i5:a, ligger runt 60 fps 25/02 Så rätta mig om jag har fel här men GI Blir mer den indriekte träfen av ljus och ljusest följe Så om något sprängs en bit bort och du är i en lite halway eller likande så ska ljuste kunna ta sig fram till dig via att ljuset stutsar på olika objektivs... 25/02 Har vi tur så kanske det dycker upp lite svar under GDC Då dom ska prata lite om saker i motron :) 25/02 "Realtime reflection" den biten ger mig bitter eftersmak dock... Vatten, is, fordons lack har realtidsreflektioner, medans alla fönster på hus, busskurer osv bara använder en ful jädra cubemap som reflektion, inget realtids-grejs där inte >_< 25/02 Jag testade inte alla inställningar men folk här snackar om att stänga av Vsync och PCSS vilket jag önskat att jag testat. Tyckte som du att FPS kurvan stundtals var bra ojämn. Bäst FPS hade man givetvis mitt i en snöstorm då man inte såg mycket :) Näst... 25/02 Skulle vilja ha en intervju med Massive där dom svarar lite på allt "spott & spe" iom. E3 versionen utav spelet/Snowdrop och dagens produkt (kan inte FZ fixa det.. ring dom vettja). Nu släpper dom en walktrough några år senare som ingen skulle lyft på... 25/02
Skicka en rättelse