Med tanke på #GSC Game Worlds mediala aktivitet på sistone vågar vi kanske hoppas att #S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl faktiskt börjar bli färdigt. Planen är att få ut långköraren under nästa års första kvartal och FiringSquad fördriver tiden med en pratstund med pr-chefen Oleg Yavorsky, som går igenom ämnen som story och uppdrag, likheter med/skillnader från Oblivion, vapenarsenalen och hur multiplayer ser ut.

problemet är att de behövde pengar. de behövde hype för att få någon som kunde gå in med pengar i projektet. man undrar lite hur det kommer att gå med project offset som använder samma taktik.. 27/06 Jo, men det var väl det som var tanken? Vill minnas att första ryktet var att det skulle släppas före det första datumet för half-life 2... Så med tanke på det var de rätt ute. Sen upptäckte de att ett spel inte bara bestod av grafik, utan att de måste... 27/06 Såg en artikel för jättelänge sedan där det stod "Årets grymmaste spel". Där var feta bilder på både HL2 och stalker. Ingen av dem släpptes det året :) 27/06 Sant som fan, hoppas ändå att detta spel kommer att bli bra trots bortskärningar och förseningar. 27/06 Det är rätt puckat att skapa en hype så tidigt och sedan börja skära, skära och skära. Det är väl inget kvar av spelet snart, bättre att hålla käft skapa en hype och gå guld när hypen är som störst och definitivt innan folk surnar till. 26/06 Jag bryr mig inte längre... jag har tröttnat på stalker och gsc. Tänker inte röra det här spelet ens med tång... BS :) Jag kommer säkert spela det när det väl kommer, men jag e så trött på deras förseningar och faktiskt tappa intresset för dem... 26/06 Haha. :) 26/06 Blev bannad på deras forum för tre årsen för att jag påstog att spelet garanterat inte skulle släppas inom två. :) Är så jälva trött på deras snack och "halvårs screenshots".. dom borde fan ta sig i kragen snart. 26/06 Jupps. 26/06 hoppas det blir lika bra som det verkar 26/06
Skicka en rättelse