Ni som testat betan av #Doom till pc och förfärats över fps-låset kan pusta ut. När spelet lanseras den 13 maj kommer det inte finnas några restriktioner på bilduppdateringen i pc-versionen. #Id Software förklarar läget i ett inlägg.

"PC gaming is in our DNA here at id. Just like so many of you, we also love to tinker with settings to get the exact experience we want – and every ounce of performance our systems can handle. We will be running an uncapped framerate on PC at launch, supporting ultra-wide 21:9 monitors, allowing wider FOV, and providing a wide variety of advanced settings that allows any PC connoisseur the opportunity to make intelligent tradeoffs between visual fidelity and performance." -Id software

Förutom att de kastar fps-låset i sjön så vankas det stöd för ultra-wide 21:9-skärmar, vidare field of view och ett lass andra avancerade inställningar som säker glädjer en och annan pc-spelare. Hela listan hittar du nedanför.

Klicka för mer information
  • Manually Lock Framerate (un-locked by default)

  • Lights Quality

  • Chromatic Aberration Toggle

  • Shading Quality

  • Post Process Quality

  • Particles Quality

  • Game F/X Quality

  • Decal Quality

  • Directional Occlusion

  • Reflections Quality

  • Depth of Field Toggle

  • Decal / Texture Filtering

  • Motion Blur Quality / Toggle

  • Sharpening Amount

  • Lens Flare Toggle

  • Lens Dirt Toggle

  • Texture Atlas Size

  • Show Performance Metrics

  • Resolution Scaling

  • UI Opacity

  • Film Grain

  • Rendering Mode

  • FOV Slider

  • Simple Reticle

  • Show First-person Hands Toggle

  • Use Compute Shaders

  • Vsync (support or triple buffering)

Tack till Struggle, golom för detta #nyhetstips!
Skicka en rättelse