Tidigare löften om en lansering i slutet av året till trots ser amerikanska Epics grafiskt övertygande [[FPS]]-titel #Unreal Tournament 2007 ut att släppas först någon gång nästa år. Beskedet - som i sin helhet kan läsas hos GameSpot - kommer från förläggaren #Midway som kort konstaterar att pc-utgåvan av actionskjutaren kommer att släppas senast juni månads utgång [[2007]]. Gott om tid att uppgradera datorerna, alltså.

Recommended betyder ju tyvärr inte att det går att köra på högsta... jag tror inte ens min maskin (samma som din, fast med en 3700+) kommer orka med det där på högsta. Fast jag har alltid känt att medium-inställningarna räckt gott och väl när det kommer... 02/08 Hahahaha. Unreal Tournament Forever. 8) 01/08 Näe, jag bara förutsätter att alla som köper snabba multiplayer PC-spel tänker som quake-spelare. ;) Själv tänker jag mer som en konsollspelare, och jag kommer nog springa iväg och köpa något episkt äventyrsspel istället för UT2007. ;) 01/08 så sant som det är sagt...mulle härjade med mig bara för att jag hade alla inställningar på max i 2k4 :P man är ju grafikbög 01/08 Du måste tänka på quakespelare... en helt annan art ^^ Visst, man vill ju inte att FPSen ska va på tok för lågt, men håller den sig på en hög och stabil nivå så krämar man ju på grafiken :) 01/08 Mycket hårdvara för ett spel där folk ändå kommer sänka sig till lägsta inställningarna för att tjäna de där extra 3 bildrutorna per sekund... 01/08 Kempfher: var inte så säker på det. Ett tag nu tills de är release tydligen, reqs kommer säkerligen att ändras. Trist om det ändrade datumet dock, antar att det blir mer tid över till ut2k4 än vad man trodde ;) Namnbyte till ut2k8 btw? :P 01/08 Då är det på håret att man kan köra med high inställningar på en xp3000, 1gb ram, x800gto då :) 01/08 källa (http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=65204) 01/08 Lite lagom :P 01/08
Skicka en rättelse