#Grin och #Ubisoft fortsätter att bygga ut Ghost Recon: Advanced Warfighter, nu senast med en patch vid namn 1.21. Innehållsmässigt finner vi två nya spelformer (Hamburger Hill och Team Deathmatch), två banor och diverse justeringar. Storleken är 230 MB.

Zarkow: Det är väll snarare upp till spelmakarna att följa sin vision av spelet. Alternativet är ju att alla spel blir lika dana vilket i alla fall jag skulle tycka vara tråkigt :P Jo, mer SA-servrar. Känns som om GRAW är döende snart om de inte sätter... 07/08 Mycket bra patch, dock så saknas ju fortfarande SA-server :( Respawns skulle enligt mig förstöra hela grejen med coop, blir ju bara löjligt om man kan springa och dö hela tiden, fast snabbare restarts och ett par checkpoints skulle man inte säga nej til... 07/08 Det är inget argument. Om kunden vill ha respawns så är det kundens ensak varför, inte din ensak att bli övertygad om varför det är roligt för denne. 06/08 Problemet löses lätt genom att skaffa ett annat spel :) 05/08 Så är det givetvis och jag har med mycket nöje spelat igenom coop biten. Men jag vill gärna ha valmöjligheten för att ibland, när lusten faller på, röja lite mer så att säga. 05/08 Böjd att hålla med. 04/08 Typ. Hela grejen är ju att man ska ta det lugnt och försiktigt. Annars finns det ju UT, Quake eller Doom att roa sig med. 04/08 Vad ska man med saves och respawns i coop till? då försvinner ju hela spänningsmomentet :) 04/08 Det skulle jag också vilja veta. Respawns i coop är det som krävs för att jag ska ge mig på det igen. Lite fler vapen hade inte heller varit fel. Jag är fortfarande sjukt bitter över att det blev så olikt det första Ghost recon. 04/08 Jag antar att det fortfarande inte finns respawns och saves i COOP? :P 04/08
Skicka en rättelse