Efter att ha lekt med #Enemy Territory: Quake Wars på helgens [[QuakeCon]] har IGN knåpat ihop en artikel om de olika spelarklasserna. Förhoppningsvis kommer de assymetriska lagen göra spelet nytta, allt hänger på på bra balansering.

Högst osannolikt, då IGN troligen använder vanliga port 80. 10/08 får det varken att funka med IE eller Firefox, kanske är BBB´s elementa routermodem som blockar någon port? 08/08 nudel, fungerar just nu i alla fall. Om inte så kan du prova rensa dina cookies och se om det går bättre då. Har varit tvungen att göra så då IGN's reklamsystem strular lite ibland. 08/08 länken verkar inte fungera så bra för tillfället. Får väl ta och kolla in det senare EDIT! länken verkar inte funka alls längre, någon mer som har det problemet? 08/08 Tja, från vad allt jag läst om detta spel, är det i princip klart. Dom skjöt fram det till 2007 just pga balansering. Dom tog upp detta i en intervju, men är på jobbet och har inte tid att leta fram länken. Men balans exemplet dom hittat var om alla på... 08/08 Känns som om det kommer bli väldigt obalancerat men ska sjävklart inte uttala mig för mycket om det innan jag testat :) 08/08 Inget som man inte redan läst men :). Jag tror verkligen att spelet blir en höjdare nu när det fått lite extra utvecklingstid. Det fanns ju många som sa att E3 versionen såg riktigt finslipad ut så det bådar gott. Apprå på balanseringen så skulle det... 07/08 tänk om Doom3 och Quake4 moddelerna hade sätt ut så där :P grrr 07/08 Jag tycker Strogg:arna har för få olika vapen.. Typ varje klass hade nästan samma vapen... Jag hoppas verkligen dem slänger massa andra vapen till dem där...annars blir det snabbt tråkigt, man behöver inte vara en vapentok för att fatta att ett FPS spel... 07/08 otroligt att dom inte skröt lite till om megatexture 07/08
Skicka en rättelse