Valve Software hade vänligheten att ta en paus från utvecklingen av Half-Life 2 för att besvara frågor från allmänheten om kommande skräckskjutaren, som enligt planerna ska släppas någon gång i höst (även om det går envisa rykten om att det kommer att dröja till nästa år). I den IRC-sända intervjun, som arrangerades av Half-Life News, berörs möjligheterna med Valves Source Engine, och de möjligheter denna ger för att editera egna kartor för spelet.

Half-Life News loggade allt >>

Uppdatering: Om ovanstående länk trögar - testa den här...

[url="http://planethalflife.com/features/articles/hl2chatlog/ <br />
"]...alternativa länken >>[/url]

[url="http://www.hl2.nl/article/?id=2 <br />
"]Intervjun kategoriserad efter ämnen >>[/url]

Tipstack till Zip, som också har hittat en rolig nyhet i chatloggen:

<valve> "What about FSAA?"
<valve> Anti-aliased has been fixed on all cards.</valve></valve>

Skicka en rättelse