Skugganalyser, kartografi och fågelskådning bevisar vilken del av världen vi flyger över.

För att stilla fansens oro över att Bethesdas kommande rollspel ska fokusera på multiplayer visade Todd Howard upp inte bara en, utan två, teasers för deras kommande projekt. Först på tur står det helt nya varumärket Starfield men efter det väntar ett nytt The Elder Scrolls och teasern vi fick se innehöll potentiell information om var i den massiva världen del sex kommer att utspela sig.

Om du inte själv vill analysera skuggor, fåglar och de städer vi ser skymta i horisonten finns det såklart folk som gjort detta åt oss och bevisen talar sitt tydliga språk. Med största sannolikhet är det Hammerfell vi ser i teasern men The Elder Scrolls VI kan såklart utspela sig i flera regioner.

Och Bethesda skulle dumpa det direkt p.g.a. en ny motor? Skulle inte tro det, de måste ju ha folk som fixar deras spel. Snarare att de dumpar systemet för att trycka på deras Creation Club. 18/06 Schhha dej själv. Det är inte många spel och ännu färre AAA-titlar som nuförtiden kommer med öppet modstöd. 18/06 Nej egentligen är det rätt kass kvalite från bethesda. Tycker synd om konsolspelarna i det fallet. Mem verkar inte som dom som spelar på konsol inte har så höga krav då bethesda spel säljer bra till dom. 18/06 De har haft EXAKT samma problem med sin motor sedan Oblivion. Bethesda är värdelösa på att ta hand om sin motor, den är fruktansvärt instabil och de klarar inte av att hantera buggar. Kolla bara Switch porten av Skyrim, den versionen hade samma buggar... 18/06 Ska de använda samma motor som tidigare så får de se till att optimera skiten bättre än vad Fallout 4 var. Huva att ett sådant spel kan ha så kass optimering. 18/06 Jag fick för mig att det är High Rocks kustlinje till Hammerfell. Tror det också kommer utspela sig i dessa två provinser. 18/06 För att komplicerade spel medför komplicerade problem. Varken Id eller Arkane gör såna spel, det gjorde heller inte firaxis när de använde gamebryo, därför deras spel inte hade samma problem som bethesda hade. 18/06 Grafikmotorn är inget direkt problem, problemet är deras spelmotor. Och jag skulle gissa att de kommer köra Creation Engine igen ja. Bethesda är inte en duktig utvecklare nog för att släppa den. Jag undrar varför de inte tar hjälp av ID eller Arkane som... 18/06 Får man hoppas på samma, gamla förlegade grafikmotor? ;) 18/06
Skicka en rättelse