Ett spel som behöver sin förklaring. Eller?

Det låter jäkligt krystat att säga att Death Stranding är svårförklarat men när det ändå tar Gustav 25 minuter att ens försöka är det något särskilt. Därför bjuder vi på hans snack från senaste avsnittet i Fräcka Fredag, i ett mer behändigt format. Och skulle du ha ont om tid kan du värma upp med 30-sekundersvarianten.

Den bilden på Kojima jag använde saknade halva skallen så jag fick faktiskt klona in lite mer hår och hud för att kunna beskära in den dugligt ;) 05/11 Saknades en tankebubbla ovanför Kojima med en bild på Mads 05/11 Jag är en ständig besvikelse. Förutom när det gäller mina photoshops. 04/11 Ja men precis. Det är det jag menar. Du skrev vad jag kände men inte kunde förklara😂 ungefär så Gustav säkert kände när han skulle skriva recension. 04/11 Tror det kan liknas vid känslan man har av att försöka förklara ditt favoritspel för en person som aldrig spelat ett spel förut, något som vi nog alla gjort. Man vrider och vänder på det, försöker hitta något som man tror att personen kan koppla till... 04/11 Asså, shit va jag tycker synd om Gustav i video på nått sätt. Man ser verkligen hur mycket han försöker vrida och vända för att och låta bli och prata utan att avslöja för mycket av spelet och endå får oss att förstå hur bra detta spelet är fast det bar... 04/11 Taskig tumnagel till artikeln! Trodde Gurra hade suttit på kontoret och snackat med Hideo Kojima. Besvikelsen när det bara var Calle.. 04/11 Fixade. 04/11 Gått ifrån riktigt intresserad till totalt ointresserad. Lärdom: Ska aldrig tro att något blir bra bara för att en specifik person jobbat med spelet. 04/11 Intressant. För 2-3 år sedan så trodde jag inte spelet skulle gå ut på att leverera så mycket, och att combaten skulle ha en större roll, så att höra att det är precis tvärtom känns rätt oattraktivt. Men, man får intrycket av att spelet bjuder på en kom... 04/11
Skicka en rättelse