Sam Fisher har återhämtat sig efter äventyren i #Double Agent i drygt tre år men i början av 2010 ger han sig ut på fältet igen. Av hittills släppt material ser #Splinter Cell: Conviction ut att bli en ganska actionfylld historia och det senaste filmklippet fortsätter på samma linje (men givetvis ingår en del smygande också). Rullen, två minuter lång och tillgänglig nedan, kommenteras av utvecklarna som bland annat förklarar nyheten "sticky cam".

Conviction är aktuellt till pc och Xbox 360. Nuvarande releasedatum är satt till den 25 februari nästa år. Vi håller tummarna för att herr Fisher ska slippa fler förseningar.

[video=3907]

<form method="post" action="http://www.fz.se/poll.fz">
<input type="hidden" name="data" value="YToyOntpOjA7czo0MDoiZGI4OWM3NzUxZThiNTgzNzA0YmYxZTdkYTU0ODQxZTdlYzM1NWYzZSI7aToxO2E6Mzp7aTowO2k6MzQyO2k6MTtpOjQ2OTtpOjI7aToyMDM2Nzt9fQ=="></input>

<input type="radio" name="q469" value="3392" checked="checked" class="form_input_radio"></input>

Originalet

<input type="radio" name="q469" value="3393" class="form_input_radio"></input>

Pandora Tomorrow

<input type="radio" name="q469" value="3394" class="form_input_radio"></input>

Chaos Theory

<input type="radio" name="q469" value="3395" class="form_input_radio"></input>

Double Agent

<input type="radio" name="q469" value="3396" class="form_input_radio"></input>

Essentials

<input type="radio" name="q469" value="3397" class="form_input_radio"></input>

Conviction kommer slå dem alla

</form>

Är ju typ som rainbow six vegas, bara att det är polarna som skjuter dem. 18/10 c-c-c-c-CASUAL! Allvarligt talat, "markera" fiender och sen skjuta dem automatiskt? Nej tack. Förhörsscenerna känns för övrigt mest som ett tramsigt lockbete för våldskåta 13-åringar. Inte intresserad. 18/10 åh nej... jag kissade just på mig av upphettsning över det här spelet :) ME WANTS IT!! THE PRECIOUSSSSsss!! 17/10 Håller helt i hållet med dig att m&e sku va mer som du skriver, nu är det lite som aimbot. Kunde va en liten utveckling på siktes systemet i gta iv. Tycker mest sådana visare, var skott kommer ifrån är bara störande. Oftast missvidande känns det som,... 17/10 Om du syftar på mig så har du fel, jag visste det som du poängterade om "Mark & Execute". Det jag menade om "mer kontroll" var att spelaren inte verkar ha någon som helst kontroll över vad eller hur Sam utför "M&E". Det är bara upp till spelaren att för... 17/10 jag håller med alla gnällspikar faktiskt... Vill inte heller ha massa jävla photoshop ikoner och skit på min skärm när jag lirar. Rent o snyggt så man får tänka själv!!! Bättre var det förr! 16/10 Välldigt många här som inte kollat upp spelet ser det ut som :) Det "hoppa ner i rummet boom boom" är inte bara så enkelt, du måst förtjäna såna "markera skjuta" grejer. Du kan max ha 3st. Så du har inte oändligt med sådana. "en del smygande" Spelet är... 16/10 Håller med om att det är fruktansvärt irriterande att de har satt den där stora kompasspekaren, som verkar peka ut var skottlossning kommer ifrån, mitt i skärmen. Så dumt när de snackar om att ha en "seamless story experience" och en diskret hud och sen... 16/10 Det här spelet påminner starkt om Batman: Arkham Asylum. Någon som vet om spelen använder samma motor? 16/10 Vad är det för jäkla autoaim i spelet? Det behövs ju ingen smygande alls, bara att hoppa ner i mitten av rummet och boom, så är all skurkar döda... 16/10
Skicka en rättelse