#Ubisoft tycks ha fått glädjefnatt över det faktum att #Splinter Cell: Conviction släpps i slutet av veckan - de laddar upp genom att förse oss med 15 (femton!) filmklipp från spelet. Var och en går igenom en specifik sak, exempelvis hur man rensar ett rum, hur man anfaller från luften och hur miljön bäst används. Sammanlagt någonstans i trakterna av 20-30 minuter San Fisher-guide att berika måndagkvällen med.

Conviction släpps till Xbox 360 på torsdag, följt av en Windows-version två veckor senare. Vår recension dyker upp inom kort.

Setting up traps and ambushes
[video=4683]

Using the last known position
[video=4684]

Various grenades
[video=4685]

Acrobatic Navigation
[video=4686]

Stealth hand to hand kills
[video=4687]

Using the enviroment
[video=4688]

Combining mark & execute
[video=4689]

Creating a path of shadows
[video=4690]

Hunting from above
[video=4691]

EMP
[video=4692]

How to breach and clear a room
[video=4693]

Sticky camera
[video=4694]

Dual mark & execute
[video=4695]

Co-op moves
[video=4696]

Co-op synchro actions
[video=4697]

Mer action o pang pang det låter bra, de tidigare spelen verkade för tråkiga men detta kan nog va skoj. 13/04 wow, kul att lira igenom spelet när nån har berättat hur man använder allt. damn vilken upplevelse. "kolla, det är precis som på tränings videon" "omfg" "fatta vad skönt, nu slipper man allt det där tjafset med att lära sig nya gadgets och vapen, alltin... 13/04 Det är som du tror,dom visar olika typer av granater och olika sätt att göra en väg med skuggor osv. 13/04 jag tänker inte kolla igenom alla filmerna men är det som jag tror, en massa filmer som visar hur man ska spela spelet? visar en massa tips och tricks och hur man använder sig av olika gadgets å skit? 13/04 Jag har spelat igenom hela 2 ggr.. En gång rambo style blandat me smyg, vilket va lätt. Använde tag kanske 3ggr.. andra gången körde jag igenom och försökte döda så få som möjligt o så tyst som möjligt, var genast svårare. Använde inte nån tag. Bra (24)... 12/04 Jag kan förstå att det är en jättesvår balans man måste tänka på när man är spelutvecklare, när man å ena sidan måste jobba inom begränsningarna som ett kontroll-schema innebär, och vad karaktären i spelet "verkligen" är kapabel till. Alla tidigare Spli... 12/04 Ja, efter de filmer jag har sett så tycker jag att det ser riktigt lätt ut. Du ålar dig på ett rör i taket, siktar in 4 gubbar och och hoppar ner= Alla döda på 2 sekunder. Och ja, jag vet att det inte är på hela tiden. Det här är min åsikt, så du behöve... 12/04 Vadå. Du ska gissa vad ditt uppdrag går ut på eller? Ja, det låter väldigt spion-likt. 12/04 "Att han sen klättrar som en apa och har auto-aim så att man kan rensa ett rum på 2 sekunder gör inte saken bättre..." Du får ju det att låta som om det är hur enkelt som helst. Autoaim är för övrigt något som inte är på hela tiden. 12/04 Snälla, säg att man kan ta bort pilarna ovanför deras huvuden, skriften på alla väggar och objektiv; det är ju redan lätt som det är... 12/04
Skicka en rättelse