#Just Cause 2 försöker inte att vare verklighetstroget, det fokuserar istället på att vara så galet och actionbetonat som möjligt. En stor del av det är huvudkaraktären Ricos armmonterade änterhake som han både kan använda som transport och för att till exempel släpa fiender efter bilar, vilket är den andra stora ingrediensen. I den fjärde filmen från bakom kulisserna får vi veta mer om just den stora armadan av fordon. Den 26 mars får du lattja i #Avalanche Studios gigantiska sandlåda.

[video=4153]

Ser grymt ut! Blir nog ett köp, jag gillar att dom inte har prioriterat det realistiska. 05/12 Jag förstår inte riktigt poängen med att skryta om deras vädersystem och hur det påverkar hantering av bilar på olika underlag. Det är ju inte direkt något nytt. Det är något man ska förvänta sig i sånna här spel. Som alla andra skriver så är där inte... 04/12 Jag VILL gilla spelet eftersom jag känner lite folk som jobbar på det, men det vettifan alltså. - Aja får se då det släpps demo. (om det nu kommer nån) Man får väl hoppas det inte blir som ettan. Att det i grund o botten var en techdemo på deras (jäklig... 04/12 låt mig köra de där stora planet så ska ja ha kul . haha 04/12 Det svåra med sånna här spel brukar vara att få med atmosfär. Jag gillar ju denna genre, men tyvärr så blir jag även uttråkad relativt snabbt. GTA-spelen får tilll en skaplig och ibland riktigt bra atmosfär _samtidigt_, det är något ganska unikt. 04/12 Jag tycker inte att man ska skryta om att man har ett välutvecklat deformationssystem när deformeringen får bilarna att se ut som skrynkliga skjortor, har aldrig sett en kraschad bil fått sådana plåtskador; vilket iofs inte är så jävla konstigt eftersom... 04/12 Det ser knappast roligt ut, jag kanske hade klarat av 10minuter. Sen hade nog klättra på bilar blivit tråkigt... som fan. 04/12 kul att de försöker göra så mycket olika grejer men jag är kanske en av de få som vill ha en story, ett flöde och inte f**king sandbox spel där allt går ut på punkt A och B. 04/12 åhhh vill ha nuu! Ser så jävla kul ut. 04/12 Det ser bättre ut nu än förra gången, men överlag tycker jag det ser förbannat tråkigt ut. Var är bakgrundshistorien, atmosfären, folket som får det att se levande ut? Det känns som att det här spelet kan vara kul i ca tre timmar tills man testat alla... 04/12
Skicka en rättelse